plutten2012 skrev 2011-08-29 18:09:00 följande:
Hej tjejer!
Jag har inte skrivit i tråden tidigare men läst lite i smyg...
Jag började på CA efter sommarstägningen och håller nu på för fullt med sprutor. Jag är nere från Malmö-regionen så därför gör jag VUL på Cura i Malmö på distans...
Till saken kanske... Jag var på Cura idag och gjorde ett andra VUL. Cura skickar i sin tur fax med protokoll på antal äggblåsor osv för att CA i sin tur ska ge vägledning gällande stimulering genom telefonsamtal till mig. Efter första VUL ringde CA precis som bestämt men det gjorde de inte idag!!!!
Jag ringde dem direkt då jag kom hem men fick till svar från deras telefonsystem att de skulle ringa mig först imorgon!!!! Men hallå tänker jag då!!! Vad ska jag ta för dos ikväll?!?!?! Jag pratade in på deras telefonsvarare men ingen har ringt mig och jag gissar att ingen kommer göra förrän imorgon. Är det någon av er som har något journr eller akutnr man kan ringa för få tag i någon när sånt här händer?!
Alla mina känslor är i omlopp och jag är allt från arg, ledsen, besviken, stressad, irriterad och panikslagen!!!
Hela behandlingen kan ju skita sig då de inte hört av sig idag!!! Himla tur att jag har åtminstone 1 orgalutran kvar att ta ikväll. Vad hade hänt om jag hade slut på medicin och behövt nya recept idag?!?!?
Hjälp mig tjejer!!! Vad ska jag göra?? Vad hade ni gjort i mitt läge???
Hej
journr 070/5846585