BabyTravel Syskon/Tvillingvagn - snacktråd del 7
anachronism skrev 2010-04-02 15:14:38 följande:
Hallo! Jag skulle behöva lite hjälp! Har nämligen köpt en BT syskonvagn, den har endast en stor suflett och en bygel. Dom går alltså över hela vagnen! Vad kan jag då ha för Liggdel till bebisen för att den ska vara vänd mot mig??Ser att det är en 2005, eller tidigare årsmodell av BT syskonvagn.
Som du fick tipset om att du behöver ha möjlighet med att kunna sätta fast en kort båge, vilket du ej kan, så en liggdel vänd mot dig passar inte, tyvärr.
Men babylift funkar kanske, osäker när du måste ha båge för ditt äldre syskonet.
Ett tips är att du besöker en babyproffsaffär och kolla vad de har tips och prova med en babylift. Troligen går det endast om du ej använder bågen.
kalasplingan skrev 2010-04-01 17:16:10 följande:
Hej. Har köpt en baby travel syskonvagn idag, men dom gamla ägarna visste inte hur man fällde ihop den? Vet ni?helenamargareta skrev 2010-04-01 16:17:15 följande:
REGNSKYDD Fick svar av tillverkarna ang genomskinliga regnskydd till syskonvagnen BT att ett regnskydd till BT dublin kommer senare delen av detta år och att det redan finns genomskinliga regnskydd till BT amsterdam och BT liverpoolpå Maila gärna: [email protected]">[email protected] för att visa att NI också vill ha ett genomskinligt regnskydd,kanske processen kan gå fortare...