Mioo80 skrev 2011-10-12 10:36:32 följande:
Ja precis, det är tvillingar!
Smart med liggunderlaget, det ska jag absolut fixa! Det blev fleeceoveraller till dem, sen vet jag inte om jag ska ha ett vagnstäcke eller bara filtar. Finns ju filtar med lite ull i, kanske är bra. Kudde förresten, har man det i vagnen? Känner mig helt lost ;)
Är det fler här inne som fått tvillingar? Jag vet inte vad jag ska ha för skötväska, har ingen aning om hur mycket plats man behöver i en sån. Ska man kanske ha ryggsäck så att man har händerna fria till de 2 små? Har hört om Skip Hop, men den tycker jag är på tok för dyr!
Jag tror att en fleecefilt eller ullfilt värmer mera än vagntäcket. Eller så har du både och. Vagntäcker över filten ifall det är väldigt kallt.
Har inte tvillingar, men behöver ha saker i skötväskan till båda barnen. Tills nyligen hade båda blöja så det var sånna för 2 barn, extrakläder för 2, nån matburk, välling, flaska, snacks typ rån eller nåt sånt, nappar osv. Vi har en Ju Ju Be All och den är suuuuper. Rymmer massor. när vi åker bort över dagen får vi även med pyjamasar o snuttefiltar i väskan. Den blir proppfull, men det funnkar. S¨å har vi oxå sånna Ju Ju Be Connected på. Krokar för att hänga väskan i. Dom hänger mellan mittpinnen och ena sidan. Så skötväskan hänger på ena sidan alltså. Jag skulle personligen tyckt att ryggsäck varit jobbigt att alltid bära på.
Ju Ju Be väskan är oxå rätt dyr, men man kan ju få tag i sånt begagnat oxå. Värt att kika på kanske. Sen har jag hört att folk hittat nån väska på typ stadium för 199kr som ska va bra.