BabyTravel Syskon/Tvillingvagn - snacktråd del 7
Lantani skrev 2010-03-20 18:48:16 följande:
Jaha då var vagnen beställd En babytravel blev det. Tyckte den passade suprbra i bilen även om den var lite otymplig att lyfta, men det ska nog gå bra, man välnjer sig nog lite med tiden! Blev en svart med svart liggdel, tror vi kommer bli jättenöjda. Nu ska jag se om jag inte kan hitta ett regnskydd till ligg/sitt på tradera.. Känns mycket pengar för ett nytt rengskydd. 5498 eller något sånt blev det. Ska hämta den någongång i juni (förmodligen slutet) och har bf i början på augusti. Hur är det nu med regnskydd till sitt/sitt, är det bra som de flesta köper till, eller är det bättre att köpa ett genomskinligt? Hur är det med garanti på vagnen? Det glömde jag fråga.Genomskinligt = nödja barn, tidigare höll min stora på att hänga ut genom "hålet" i Tullsa regnskyddet och då blev hon ju blöt, men hon ville ju se något.
DesiréeochThéosmamma skrev 2010-03-19 19:09:34 följande:
ÅÅå skriv gärna vad du fått betala för din, vill me beställa ett regnskydd, vilken sida vart det man beställde det ifrån? Babyproffsen ringde igår och sa att våran vagn var klar men vi inte behövde hämta den redan, tur det för har inte bf förrens 2 juni =)lindalake skrev 2010-03-19 18:39:56 följande:
Det här svaret fick jag idag. bara 20dollar? Hi Linda, Thank you for your patience. We do have replacement rain covers for Tri Mode twin, its $20.00 total. Can you please send me your address so I can give you an estimate for the shipping? Ava Benjamin Customer Care Valcobaby USA 800-610-7850Är det verkligen rätt regnskydd???