Lantani skrev 2011-04-20 10:34:56 följande:
Nu är liggdelen nerpackad i källaren. Lilltjejen hade den fram tills hon var nästan 8,5 månad, ganska ra betyg ändå tycker jag
Men nu var det verkligen förtrångt, både på bredden och längden. Tror hon är omkring 73 cm och nästan 9 kg.
Då bytte ni ung. vid samma ålder som vi gjorde. För oss var det också lite trångt (de var 8 månader) men ffa ville en av kilalrna inte ligga ner längre.
Vet tyvärr inte svaren på din frågeställning om olika årsmodeller, bollanmollan.
MiniPantern: Bäst är att du kollar på sajter såsom Blocket för att bilda dig en egen prisbild. Frågor av det slaget är bäst att inte ställa i forumet då FL tycker att det gränsar till reklam att skriva sådant här.
Linapina: Det är väl en fråga hurvida ni vill lägga mer pengar på att få en ny vagn med garanti, kontra att få en billigare vagn.
Jag tycker iofs nya längre sufletterna verkar praktiska, men tyvärr ser det i mina ögon fulare ut med de där dragkedjorna... Fotstöden är väl också annorlunda men jag vet inte om det är ngt jag hade tyckt är bättre och värt att betala mer för.