Inlägg från: Billabong |Visa alla inlägg
  • Billabong

BabyTravel Syskon/Tvillingvagn - snacktråd del 7

annakohler skrev 2010-07-26 14:40:26 följande:
    tror ni det är värt att köpa en babytravel comfort jogger igen? kostar ju 2999kr bara..
    saknar den rejält faktiskt

har ni något tips på färg
    Vad är det för modell? En äldre benämning på syskonvagnen?
  • Billabong

Ok. Singelvagnen vet jag inget om. Vet inte om de andra här i tråden känner till den...

• Billabong
    Småtokig skrev 2010-07-26 15:06:29 följande:
    Så nu har jag sålt våran syskonvagn. Fick faktiskt bra betalt för den oxå. La ut den för 4700 och gick  ner 350 kr. Kunde fått lite mer för den men det var en kompis som köpte den och de hade en bit att köra.
    Vad mkt du fick!
    Bådar gott när det är vår tur. Sen om några år...

Förmodar att den var ganska ny?
  • Billabong
    Dissan skrev 2010-07-31 19:52:35 följande:

Har idag beställt min vagn, blev en helt svart med svart liggdel Cool
    Ser så mkt fram emot när jag får börja använda den....

Roligt!
    När kommer passageraren/passagerarna?
  • Billabong
    Jonna79 skrev 2010-08-01 20:48:52 följande:
    Tack.
    Konstigt att folk inte vet vade det är de har. Måste väl ha använt liggdelen på en vagn själv...?
    Jo, det tycker man ju.
    Eller så är bilden tagen från en annan annons (av en singel-liggdel) och säljaren tänkte inte på att de ser olika ut...?
  • Billabong
    Dissan skrev 2010-08-01 22:27:16 följande:
    Är beräknad till 101010, bra datum tycker jag :)
    Suveränt datum! Får hoppas att deadline hålls nu då!
  • Billabong
    annakohler skrev 2010-08-07 11:44:23 följande:
    det är inte så stor skillnad på förra årets o detta årets är väl avståndet emellan hjulen där fram..sitter dem en bra bit ifrån varann så är det nog 2010 modellen
    Framhjulen har suttit långt ifrån varandra i flera år redan. Jag trro det ändrades 2007, möjligen 2008.
    BT har inte årsmodeller, snarare årsfärger.
  • Billabong
    Bedazed skrev 2010-08-08 12:13:59 följande:
    De e nog den, studerade instruktionerna noggrannare igår, men det står ju inget om att hur man ska använda den i däri så jag blanda ihop det med kardborren vid suffletten misstänker jag...
    Hur många av er använder den då... =)
    Troligen inte så många som använder den men tillverkarna vill så klart gardera sig från ev. stämning om ngn tappar greppet om sin vagn och det inträffar en olycka. Det finns väl ändå sådana på alla vagnar just för säkerhetsaspekten? Iaf fanns det på vår Bugaboo också.

Jag använde säkerhetsremmen i vintras när det var glashalt på sina ställen och vi har en ganska brant nedförsbacke på vägen hem från dagis. Ville inte att bebisarna och storasyster skulle fara iväg utan mig om jag halkade till...
Svar på tråden BabyTravel Syskon/Tvillingvagn - snacktråd del 7