ÖNadja skrev 2010-02-15 16:22:17 följande:
Menar du att ta bort sittdelen så de blir som på Carenas?
www.carenababy.com/CARENA/Sweden/STROLLERS/ (längst ner till vänster) Jag trodde inte man kunde det på BT. Du har ju ändå kvar sittdelen på den andra sidan när du fäller ihop vagnen..? ja tror inte riktigt ja hänger med.. Ja tänkte att när liggkorgen är monterad och ja ska fälla ihop den i bilen, då måste ja först ta bort bågen på den "sittande" sidan, och sedan måste ju liggkorgen bort. Tänkte om ja först måste trä bort liggkorgen och sedan klicka lös ställningen, eller om det går att klicka lös ställningen med liggkorgen på?
Jag har sittdelen kvar på ena sidan (på min vagn är den på vänster) på höger sidan har jag tagit bort hela sittdelen och har bara ställningen och liggdelen där. Pga att jag har tagit bort sittdelen på den sidan där liggdelen är så blir vagnen mindre när man fäller ihop den, och så behöver jag inte knäppa bort ställningen utan tar bara bort liggdelen.
Har bilder på min sida, där haf jag ställningen och ställt en bilbarnstol på ställningen. men du ser på ett ungefär hur det ser ut.