Inlägg från: lindalake |Visa alla inlägg
  • lindalake

BabyTravel Syskon/Tvillingvagn - snacktråd del 7

attans, tog bor liggdelen idag och så regnar det naturligtvis. och jag som inte köpt något regnskydd!! hur lång brukar leveranstiden vara från usa? jag brukar räkna med 1-2 veckor annars. För ni är väl fler än smurf som köpt nu va? betalade ni med paypal? (har precis mailat dem men är otålig )

• lindalake

just dett, glömde skriva. Jag har inte haft sufletten vid liggdelen och när jag satte på den nu så gick den sönder! Ni vet längst ytterst på sufletten, där de äldre modellerna har en annan färg, det är en plastskiva där i... ska till babyproffsen och höra med dem idag, jag köpte den 090909 men det är en 08a modell. undrar om det går att få tag på eller om man bara har 6 mån. garanti från dem. har dessutom haft bra förvaring med lagom temp

• lindalake

Det var inga problem att byta sufletten (garantin gick ut för 10 dagar sen). och om de inte skulle ha kvar färgen så tyckte hon att jag skulle få två bruna istället. så det var positivt jag gillar babyproffsen i skövde allt mer

• lindalake
    Smurf83 skrev 2010-03-19 16:30:12 följande:
    vilken färg har du på vagnen ananrs? svart? brun?Perfekt ställe!
    jag har den bruna med beige detaljer
  • lindalake
    Liiii skrev 2010-03-19 16:56:21 följande:
    Jag köpte ett regnskydd som var till en annan vagn men som funkar på bt oxå. Det köpte jag på babyproffsen och de har det nog inne. Tror andra affärer har regnskyddet oxå. Se mitt galleri
    hur är den vid fötterna då? ser ut som den kan vara trång. sonen har ju sina fötter långt ner
  • lindalake

Det här svaret fick jag idag. bara 20dollar?

Hi Linda,

Thank you for your patience. We do have replacement rain covers for Tri Mode
    twin, its $20.00 total. Can you please send me your address so I can give
    you an estimate for the shipping?

Ava Benjamin
    Customer Care
    Valcobaby USA
    800-610-7850

• lindalake
    DesiréeochThéosmamma skrev 2010-03-19 19:09:34 följande:
    ÅÅå skriv gärna vad du fått betala för din, vill me beställa ett regnskydd, vilken sida vart det man beställde det ifrån?Babyproffsen ringde igår och sa att våran vagn var klar men vi inte behövde hämta den redan, tur det för har inte bf förrens 2 juni =)

Jag tror att det går på $50 som det står i TS "Nypris, regnskydd för två sittdelar via USA: 50 dollar inkl. frakt (kontakta Smurf83 för mera info)"

man maila till valcobaby.com för de har ingen shop eller så.

och vad skönt att ni inte behöver hämta vagnen än, det utrymmet kan man ju ha till annat. Vi köpte vår vagn 8 dagar innan tösen anlände (bf) :-0. Tillslut! min man tyckte vi kunde vänta *tsss*

• lindalake

Dahleen: du vet inte vart man kan få tag på sån plast? tejp eller lim för sömmarna har jag för mig att man kan hitta på claes ohlsson... Kan du inte lägga upp lite bilder på regnskyddet?

fast personligen så går det nog snabbare att beställa från usa, hinner inte sy nåt på tre veckor och sen lär det ju ta minst en vecka att få klart det. å då har tösen hunnit skrika i vagnen i en månad..

bejbisen: tydligen får man inte lägga in prisfrågor här utan du hänvisas till att prisjämföra på blocket. men tänk på att man kan köpa en ny för 5500 nu då de har rabatt denna månaden.

• lindalake
    Lantani: garantin är sex månader. köp ett genomskinligt regnskydd när båda ska sitta. jag märkte direkt att lillan inte trivdes när hon inte såg ut ordentligt (gjorde lite provisoriskt med regnskyddet för sitt/ligg) + att det regnar in när man har tullsas regnskydd
Svar på tråden BabyTravel Syskon/Tvillingvagn - snacktråd del 7