min son väger 15kg och är strax över 90cm lång. men han fick ju bra plats i vagnen även med overall. jag tycker att det är skönt att det är två sitsar också :) han skulle lätt klättra på bebisen annars.
kan man ha den här bågen på, vet inte vad den heter, med stödbåge där man kan ha typ ratt på, på ena sidan när man inte har det på andra? tyckte att det var enskilda såna stöd på vagnen vi tittade på. det får bli en sån vagn, så får vi se hur länge sonen vill åka vagn, han vill helst gå nu för tiden men tycker att det är lite otäckt i sthlm och han är för liten för att gå med på att stå kvar på ståbrädan :) (eller för envis kanske)
Smurf83 skrev 2010-03-07 01:10:14 följande:
Min 4åring åkte idag i vagnen. Ja, sittdelarna är lite mindra än andra vagnar, men då sitter barnen och trängst och knuffas, en stor fördel när ens barn har vardera del av vagnen, stora på sin sida och lila på sin sida. Ingen som kan ligga eller knuffas när den andra ska sova etc. Har exakt på dagen 2år mellan mina och det var toppen. Rekommenderar varmt, spciellt om du har en stor blivande tvååring. För jag skulle ALDRIG kunna styra runt våran syskonvagn idag, om jag inte hade haft snurrbara framdäck. Mina barn väger idag, 2åringen; 11kg och 4åringen: 15kg. Vad väger din son nu då?