Kristen och ofrivilligt barnlös, stöd- och förbönstråd nr 16
Nämen Skrippo så jobbigt! Vet inte vad jag ska skriva, men jag ber för dig iaf, och hoppas du ska få vila lite innan bebisen kommer...! Kram till dig
Nämen Skrippo så jobbigt! Vet inte vad jag ska skriva, men jag ber för dig iaf, och hoppas du ska få vila lite innan bebisen kommer...! Kram till dig
Då håller jag tummar och knäpper händer för bättre tur på fredag! Om inte babyn väljer att komma tidigare!
Yes, Blåklocka!! Härligt! Minns fortfarande känslan... Stort grattis, och så ber vi för att den lilla ska stanna heeela vägen!!
Allt är nog bra här, liten blir 8 månader imorgon, kryper för fullt och håller på att lära sig stiga upp. Tycker det var igår jag var gravid och åkte in till förlossningen... Tänk att tiden går så fruktansvärt snabbt!
Kram till alla!
Grattis Skrippo! Skönt att hon äntligen är ute och ni får ha henne i era armar! Mysigt och underbart! Hoppas hon mår bra och jag ber att du ska återhämta dig snabbt! Stor kram!
Hej!
Hur har alla det?
Blåklocka? Skrippo? Mrs S E, hur orkar ni och din syster?
Alla andra, Lilloppan?
Önskar er alla en riktigt välsignad och fridfull adventstid!
KRAM!
Blåklocka, härligt! Tiden går fort, kan förstå att du längtar till maj!! Så underbart med ett litet knyte!
Japp, här blir det 1-årskalas om en knapp vecka; tycker det var igår vi fick vår lilla skatt i våra armar...! Nu är det minsann fullt ös här hemma!
Önskar er alla ett riktigt välsignat nytt år!
KRAM
Mrs S E: Mmm, kan tänka mig att din syster kanske får kämpa lite med tron, det tror jag är helt förståeligt! Självklart önskar man ju alltid att Gud skulle svara på våra böner så som vi vill... men tyvärr är det ju inte så, och det är säkert något vi alla förr eller senare får känna på... Jobbigt är det hur som helst!
Grattis till nya jobbet, och jag önskar dig lycka och välsignelse med det!
Tiden går fort, tycker inte det var alls länge sedan du var gravid med storebror, och nu är han redan 3! Å andra sidan har ju vi redan en 1-åring också...
Jaa du, det här är nog miraklernas och bönesvarens tråd! En tråd som numera är väldigt "lugn", men som i tiderna när barnlösheten var som värst betydde mycket för mig och säkert många andra!
Allt gott till dig och alla andra!
Kramar!
Grattis till dottern Blåklocka! Jobbigt att förlossningen inte gick bra, ber att du ska läka fint och ordentligt, (både fysiskt och psykiskt om det också behövs!) och att du bara ska kunna njuta av era barn nu! Gud är den store läkaren, jag vill tro att Han ska hela alla dina sår!
Ber för dig också Skrippo! Ber att du ska få må bra och att alla eventuella frågetecken ska rätas ut!
Ni får väldigt gärna be för oss också, framtiden känns oviss ifråga om boende och arbete och allt, så jag är väldigt tacksam om ni kommer ihåg oss i era böner!
Önskar er en ljus och fin sommar, och Guds välsignelse!
KRAM!