Inlägg från: Gosevännen |Visa alla inlägg
  • Gosevännen

Kristen och ofrivilligt barnlös, stöd- och förbönstråd nr 16

TACK min o din! {#emotions_dlg.flower}

• Gosevännen

Skrippo: Stort grattis till graviditeten!! Ber att allt ska gå vägen denna gång! Lycka och välsignelse! {#emotions_dlg.flower}

...och tack Blåklocka och Skrippo för gratulationerna!

• Gosevännen

Grattis Längtanväntan till syskonbesked! Glad Underbara nyheter! Glad Ber att det kommande halvåret ska gå snabbt för er så ni snart har er dotter i era armar!

• Gosevännen
    Lilloppan skrev 2011-03-30 17:12:37 följande:
    GRATTIS!!!  Hjärta
    Guds välsignelse till lilla familjen!!!!
    Tack!

Skrippo: jag har också tänkt på dig länge, hur går det, hur mår du?

Själv njuter jag bara av att få vara hemma med vår underbara skatt! Är så otroligt tacksam över att vi fick honom till slut!! Tiden går snabbt, han är redan 4 månader gammal och verkligen ingen baby längre; växer så det knakar, vänder sig på mage, följer med i allt vi gör och känns sådär "stadig"; ingen  svag bebiskropp längre alltså Helt otroligt hur fort det går!

Mrs S E: hur har ni det då?

Hoppas alla har det bra och får njuta av våren/sommaren!
  • Gosevännen
    Längtanväntan skrev 2011-05-16 10:53:39 följande:

Hej!
    Jo vi väntar fortfarande på resebesked.
    Vi får rapporter en gång i månaden.
    Hon växer och ser ut att må bra!

Ha det gott alla!

Säkert jobbigt att bara gå och vänta på resebesked, kan tänka mig att ni vill hämta hem henne bums! Härligt att få se att hon verkar må bra iaf!
  • Gosevännen

Blåklocka: ja, jag det är fantastiskt att få vara hemma-mamma!
    Verkligen ledsamt att ivf:en misslyckades! Ber att det ska gå bättre nästa gång så ni snart kan få glädjas åt ännu ett litet liv!

Skrippo: Härligt att du kommit så långt i din graviditet redan! Ber att allt ska gå bra i fortsättningen också, och att du ska få böja må bättre! Tungt, tungt när man inte mår bra!

• Gosevännen

...slarvar med orden... Jag TYCKER det är fantastiskt att få vara hemma-mamma skulle det stå!

• Gosevännen

Hej alla!

Hur har ni det?

Skrippo: det närmar sig för dig? När hade du BF? Hur mår du?

Själv njuter jag av en snart 7-månaders kille som verkligen vet vad han vill Håller på att lära sig krypa och blir ARG när det inte lyckas

Kramar till alla!

• Gosevännen

Skrippo: Tänk att du är så långt redan! Inte länge kvar nu!
    Verkligen jobbigt att du inte fått må bra! Ska be för att du ska få må bättre denna gång efter förlossningen och bara få njuta av den lille och av att vara 2-barnsmamma! Stort lycka till med förlossningen! {#emotions_dlg.flower}

• Gosevännen

Oj Mrs S E, vilket fruktansvärt tungt besked din syster fått! Gråter Sånt önskar  man ingen! Ber för henne och hennes familj! Hjärta

Skrippo, hur går det? bebis på G eller har den redan kommit?

Blåklocka: Så ni är på gång igen också! Spännande! Ber att det skulle lyckas nu och att ni skulle få ett litet syskon till miraklet!

Längtanväntan, grattis till lillasyster! Säkert härligt att ha henne hemma nu! Hopaps att allt gått bra!

Kramar till alla! Hjärta

Svar på tråden Kristen och ofrivilligt barnlös, stöd- och förbönstråd nr 16