Inlägg från: Gosevännen |Visa alla inlägg
  • Gosevännen

Kristen och ofrivilligt barnlös, stöd- och förbönstråd nr 16

Tack Lilloppan! {#lang_emotions_flower}

• Gosevännen

Tack kära vänner för förbönerna! {#lang_emotions_heart} Det känns mycket bättre nu, och framtiden ser lite ljusare ut igen! {#lang_emotions_smile} Varma kramar!

• Gosevännen

Hej allihopa!

Ja här är det lugnt i tråden minnsann! Glad
    Har tänkt skriva fler gånger då jag varit inne, men så har det bara lämnat...

Njuter av semester ännu i 3 veckor, sen ska jag tillbaka till mitt gamla jobb, som jag blev förflyttad från ifjol, men efter ett år på en skola som blev nedlagd nu i vår får jag alltså gå tillbaka till "riktiga" jobbet!
    Är nu halvvägs i graviditeten och vårt lilla mirakel torde födas runt nyår om allt går bra! Glad Oroar mig mycket förstås, men det kanske är naturligt... Sen när barnet väl är ute blir det väl inte mindre oro heller, då kan ju vad som helst hända; barnet kan bli överkört av en bil eller kidnappat eller...! FlörtSkrattande

Hoppas ni alla mår bra!

Fortsatt välsignad vecka önskar jag er!
    Kram!

• Gosevännen

Hej Skrippo! Äsch så jobbigt du har det nu! Vet inte vad jag ska säga som skulle kunna muntra upp dig, men jag ber att du skulle slippa värken och "hitta tillbaka" till Gud snart igen...! Stor kram till dig!

• Gosevännen

Lilloppan: javisst är det härligt! Det vet vi ju båda två! Glad Här lever lillen också vilt nu som då varje dag, så skönt! Ljuvaste känslan jag vet! Glad

• Gosevännen
    Lilloppan skrev 2010-08-27 12:03:20 följande:
    Jag blir alldeles tårögd när jag tänker på att de sista två i tråden är gravida! Solig
    Precis, det har ju varit du och jag som fortsatt tråd efter tråd, och nu är även vi gravida, vilket tacksägelseämne! Solig
    Vi får be att allt går bra i fortsättningen, och att vi och all ni andra i tråden får vara välsignade varje dag, i vilken situation vi än befinner oss! {#emotions_dlg.flower}
  • Gosevännen

Hej Längtanväntan! Glad Härligt med ett livstecken från dig, och helt underbart att höra att ni väntar på barn nr.2! {#emotions_dlg.flower}
    Har ni fått barnbesked, eller väntar ni på det? Guds välsignelse till er också!

• Gosevännen

Härligt, Längtan! Ber att allt ska gå bra så ni snart får hämta hem ert andra barn och ett syskon till er grabb!

• Gosevännen

Skrippo, så roligt! Ska absolut be att allt ska gå smidigt nu och att också ni snart ska få ett syskon! Berätta gärna hur det blir med FET:en på lördag så vet jag om jag ska minnas er extra mycket! Flört

Vad hade du för problem med ryggen? Du nämnde den tidigare, men har du diskbråck eller vad är det för fel? Ber att också den ska bli bra igen så du slipper värken!

Svar på tråden Kristen och ofrivilligt barnlös, stöd- och förbönstråd nr 16