Kristen och ofrivilligt barnlös, stöd- och förbönstråd nr 16
Hej hej
Jag har också hittat hit. Är ju inte här å mycket sen vår älskade Elsa kom men ni finns i min böner.
Kram
Hej hej
Jag har också hittat hit. Är ju inte här å mycket sen vår älskade Elsa kom men ni finns i min böner.
Kram
Hej på er
Har inte heller "försvunnit" det nar bara varit lite mycket.
Har troligtvis fått en typ av reumatism i ryggen. Har ont konstant så det har varit mycke sjukhus, tabletter och jobbigheter...
Har inte direkt känt mig smas med vår Herre heller och knappt gått till kyrkan i sommar...
men jag tänker på er och önskar er alla välsignelse
Kram på er
Hej på er
GUds välsignelse till er!
Ni finns i mina böner faktisk ska ni veta. Går alltid en runda på morgonen och brukar då be med Frälsarkransen och då finns ni med. Mina "FL vänner".
Roligt att se livstecken från er
Jag kämpar på med min rygg och har det riktigt jobbigt ibland.
I samma veva vill vi nu försöka oss på syskon. Vi har 6 blastocyster i frysen....
Äl dröjde på sig denna gången och jag fick omslag idag. Ev blir det FET på lördag. Men först blir det gyn tisdag eller onsdag. Får se hur de vill göra. Luteralfasen blir ju ganska kort när ÄL var försenad....
Så vill ni be lite extra för oss och pyret som förhoppningsvis ska flytta in i mig vore jag väldigt tacksam.
Kram
Hej på er vänner
FET gick bra och ett litet tag efter det plussade vi. Helt fantastiskt.
Men ni igår V 7+6 fick vi missfall.
Har ont i både kropp själ och hjärta.
Och GUd kan dra åt skogen.....
JAg tittar in ibland och jag önskar er alla detsamma!
KRAM
Hej på er
Önskar er också gott nytt år här i tråden.
Det känns alltid bra med nytt år framför sig tycker jag!
Min rygg är ju mitt största problem just nu och tar upp i stort sett all min tid. Ingen diagnos så det känns oerhört hopplöst....
Men jag ska iaf få "ett eget" rehab team nu så jag hoppas på en drägligare tillvaro och minskad smärta.
Min lilla prinsessa är nu 19 månader och utvecklas hela tiden. Dock är hon både liten och har låg vikt, men vi kämpar på. Hon är ett soligt litet yrväder med massa humör!
Längtan och hoppet om syskon är stort!
Välsignelse till er alla