Inlägg från: Skrippo |Visa alla inlägg
  • Skrippo

Kristen och ofrivilligt barnlös, stöd- och förbönstråd nr 16

Hej hej

Jag har också hittat hit. Är ju inte här å mycket sen vår älskade Elsa kom men ni finns i min böner.

Kram

• Skrippo
    Lilloppan skrev 2010-03-05 17:38:34 följande:
    Jag har tjuvtestat.. det blev två streck på ruvardag 10! Nu Gud, så måste låta oss få ha kvar vårt älskade pyre!!!  Är säker på att Gud älskar sitt försiktigt inplanterade liv! Men, jag är så rädd för missfallsrisken... det är ju för tidigt att testa.. men ja, vad säger man. Man är ju bara människa..  Är TD om 6 dagar.Tack för alla förböner!!! Ni är underbara!
    Åh så fantastiskt!
    Ber för er!
  • Skrippo

Hej på er

Har inte heller "försvunnit" det nar bara varit lite mycket.
    Har troligtvis fått en typ av reumatism i ryggen. Har ont konstant så det har varit mycke sjukhus, tabletter och jobbigheter...
    Har inte direkt känt mig smas med vår Herre heller och knappt gått till kyrkan i sommar...

men jag tänker på er och önskar er alla välsignelse

Kram på er

• Skrippo

Hej på er

GUds välsignelse till er!

Ni finns i mina böner faktisk ska ni veta. Går alltid en runda på morgonen och brukar då be med Frälsarkransen och då finns ni med. Mina "FL vänner".
    Roligt att se livstecken från er

Jag kämpar på med min rygg och har det riktigt jobbigt ibland.

I samma veva vill vi nu försöka oss på syskon. Vi har 6 blastocyster i frysen....

Äl dröjde på sig denna gången och jag fick omslag idag. Ev blir det FET på lördag. Men först blir det gyn tisdag eller onsdag. Får se hur de vill göra. Luteralfasen blir ju ganska kort när ÄL var försenad....
    Så vill ni be lite extra för oss och pyret som förhoppningsvis ska flytta in i mig vore jag väldigt tacksam.

Kram

• Skrippo
    Gosevännen skrev 2010-09-09 10:29:54 följande:
    Skrippo, så roligt! Ska absolut be att allt ska gå smidigt nu och att också ni snart ska få ett syskon! Berätta gärna hur det blir med FET:en på lördag så vet jag om jag ska minnas er extra mycket! Flört

Vad hade du för problem med ryggen? Du nämnde den tidigare, men har du diskbråck eller vad är det för fel? Ber att också den ska bli bra igen så du slipper värken!
    12.30 på lördag blir det FET. Så tänk gärna extra på oss då
  • Skrippo
    Gosevännen skrev 2010-09-09 10:30:52 följande:
    ...och nu när jag scrollar uppåt så ser jag att du Skrippo troligtvis har reumatism i ryggen? Rynkar på näsan
    Ja tyvärr är det så
  • Skrippo

Hej på er vänner

FET gick bra och ett litet tag efter det plussade vi. Helt fantastiskt.
    Men ni igår V 7+6 fick vi missfall.
    Har ont i både kropp själ och hjärta.
    Och GUd kan dra åt skogen.....

• Skrippo
    Mrs S E skrev 2010-11-09 20:43:07 följande:
    Hej.
    Skrippo: Åh vilken sorg! Känner så med er.

Gosevännen: Oj vad jobbigt. Måste du hålla dig i sängen nu då?? Ska be att bebben får vara kvar så länge detg behövs.

Måndagen Den 25e oktober så kom vår lilla Joni till oss :) Förlossningen tog 7 timmar från första känning och allt gick super bra. Hon är så söt med massa mörkt hår. Levi är båda nyfiken och avundsjuk. Han har fått svårare att somna själv nu och har blivit mammig, men det är väl sånt som hör till antar jag.
    Väldogt mysigt att ha en liten bebbe hemma igen. :)
    Nu är man lite inställd på att det är sista barnet, eftersom alla ägg gick åt så vi har inga kvar i frysen. Och vi funderar lite på om vi verkligen vill gå igenom en till IVF. I sånt fall vill vi nog "bara" befrukta ett eller två ägg, om man får göra så, så att det inte blir nå "spill" i onödan. Vi vill nog inte få 8 befruktade ägg igen och en lyckad grav. Vad ska man göra med 8 ägg till sen? Ja, det är inget vi behöver bestämma oss för nu. Hoppet om att Gud kan göra ett mirakel finns ju kvar!
    Grattis till ert mirakel!
  • Skrippo

Hej på er

Önskar er också gott nytt år här i tråden.
    Det känns alltid bra med nytt år framför sig tycker jag!

Min rygg är ju mitt största problem just nu och tar upp i stort sett all min tid. Ingen diagnos så det känns oerhört hopplöst....
    Men jag ska iaf få "ett eget" rehab team nu så jag hoppas på en drägligare tillvaro och minskad smärta.

Min lilla prinsessa är nu 19 månader och utvecklas hela tiden. Dock är hon både liten och har låg vikt, men vi kämpar på. Hon är ett soligt litet yrväder med massa humör!

Längtan och hoppet om syskon är stort!

Välsignelse till er alla

Svar på tråden Kristen och ofrivilligt barnlös, stöd- och förbönstråd nr 16