Phil & Ted syskonvagn del 17
Dax att sälla sig till er skara tror jag. Har en liten tjej som blir nästan precis 2 år när syskonet väntas komma och idag införskaffades en PT sport för leverans lagom till början av Maj.
Om man har en Toddler butik nära och är intresserad av en sport iaf så kan jag tipsa om att dom hela februari bjuder på syskonsitsen så man betalar totalt 5495 för både vagn och syskonsits, när vi köpte uv och regnsnydd samtidigt skickade dom dessutom med det ena utan extra kostnad. Dvs alltihopa för drygt 5800:-, är nästan lägre pris än vad jag hittat begagnade på blocket för :)
Men nu när man är ny på detta och dessutom inte får vagnen på ett par månader (helt självvalt då lillen ändå inte kommer förrän juni) så måste jag ju fråga vad man mer behöver tänka på? Har förstått att vanlig skötväska kan vara svårt, så vad fungerar och vad fungerar inte? funderar också på att sy till ett vindskydd/footsack enligt mönstret som ngn vänlig själ lagt ut. Vågar man sy detta utan vagn att testa på eller borde man vänta?