Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?
hej hej!
Försöker: vad är det för jobb du söker (om du vill avslöja)?
Suktare ni som pratar semester och varma ställen och stränder. vill också...
Försöker: andra pergotabletten svald och inga problem än så länge, vaknade inte under natten med abnorma svettningar. men första tabletten kanske inte gör så mycket med en? det visar sig i natt...
Miss star: kul att få med en till i pergogruppen här! macpau: ska du inte hänga på med din sista kur också
*loggar ut och raderar 'besökta webbplatser' på datorn igen*
Hemma igen efter en dag med noll motivation på jobbet. var tvungen att gå lite tidigare så att jag inte skulle få krupp!
Miss Star - ja, ja, vi knaprar pergo iaf, det räcker för att vara med i pergogänget . och lite forskning i tråden kan ju aldrig skada.
Macpau: bra att vi fick med dig också i pergogänget
lycklig: gud vad skönt att slippa alla biverkningar! det kan jag ocskå tänka mig... duktig du är som ska träna. har inte tränat på två veckor och jag misstänker att min kondition inte är på topp efter helgens konvultioner och sjukdom så det tar emot att börja om. men imorgon tror jag att det får bli lite dans (på gymmet alltså).
jag är så trött och seg. vet inte om jag kan skylla på pergon eller att jag bara har sovit dåligt... och att jag inte har tränat på länge kanske
Ja, äntligen fredag!! Lite mer motiverad idag iaf. Och träningskläderna har jag med mig så jag hoppas komma iväg efter jobbet...
Vecka 16 kan jag inte alls - är på resande fot hela veckan... Men i övrigt kan jag nästan alltid!
Hoppas ni har en bra dig i vårsolen (om än med vintertemperaturer)!
Och nu är det fredag eftermiddag!!
Miss Star: Jag har också egen ÄL och regelbunden mens. hade ett progesteron-värde på 66. är s-prog samma sak? (jag gissar det men man vet ju aldrig)
Härligt med Island! det verkar så exotiskt!
Försöker: snart borde du ju få reda på när du ska till SU för VUL och kan alltså boka resa och då kan vi boka tid för fika! det är lite som domino det här...
Vitsippa: hur känns det idag? mens? eller inte?