Stella Kardunn skrev 2010-08-16 11:51:41 följande:
Va roligt att det gick så bra med själva ingreppet och du ser det var några fler blåsor som gömde sig där bakom
Du ska se att de växer till sig fint tills på onsdag! Förresten, när på dygnet fick din man lämna sitt bidrag nu när du var där direkt på morgonen? För de ska väl hinna fixa i ordning dem lite också om jag förstått det rätt?
Jag var där 7:30, hade tid för ÄP 9:30 och mannen lämande sitt idrag kl. 10:00. Då var jag redan klar och satt på rummet och åt en macka. Ja, det var 2 små rackare till (1 med ägg i) som låg & kuckilurade där
. Tack för din uppmuntran när jag kände mig vääldogt ynklig för ett par dar sen
LVHM- vi hade parkering fram till 12:00 och jag minns när vi var på väg hem (trots att jag var hög fortfarande, formodligen) då att det var drygt 1 timme kvar på p-kortet, så gav jag bort det till en annan som kom...så vi var därifrån innan kl. 11! Vi ska dit på onsdag kl. 13:30 (om de inte ringer innan dess pga ingen befruktning). Så nu vill jag för ovanlighetens skull inte bli uppringd från SU ! Håller tummarna jättehårt för dig-snart är det din tur!
Liffan- ja, det känns faktiskt helt OK, trots att resultaten kunde varit bättre. Hörde ett par prata på su, och dettavar deras 2a försök-de hade fått ut 11 ägg 1a gången, men bara 1 ägg hade befruktats, så det visar på att det kan gå precis hur som helst. Än har jag inte gett upp
. Skulle detta misslyckas så vet jag att mina resultat var bland de sämre/under snittet, men absolut inte katatrofala.
JaMA08- jag hade det likadant under spolningen-tror det var fler i tråden som hade det likadant, men detta var faktiskt mkt smidigare, i jämförelse. Hoppas det hjälper dig lite...
Nu börjar morfinet släppa och mesvärken/stickningar i livmodern börjar kicka in, men absolut inte farligt. Som mesvärk ungefär.
Kram på er alla och tack för att ni finns