• Liffan

Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?

Godmorgon tjejer!

Äntligen fredag! har ni några trevliga planer för helgen? själv blir det en helg på hemmaplan vilket ska bli jätteskönt. men har en massa trevliga saker inplanerade som mestadels innefattar bubbel, vänner och god mat.

Kram

• Liffan
    Finiz skrev 2010-05-07 11:15:05 följande:
    Sitter inne och vaktar telefonen, de skulle ringa mellan 11-11.30 om det var så att vi ej behövde komma för ET idag, och jag vill verkligen inte att de ska ringa... Man blir ju helt knäpp av det här, denna ständiga oro. Sorry mitt gnäll..
    Åh, gud vilken jobbig väntan! hoppas verkligen inte att de får för sig att plocka upp telefonen... Men det tror jag inte - STORT LYCKA TILL IDAG! och ta hand om dig sen!

kram
  • Liffan

Macpau och Försöker: trist med alla påminnelser runt om...

Dizzi: skönt att du inte själv behöver märka av ditt dåliga humäör ändå fortsatt lycka till med sprayingen!

Finiz: jag hoppas att det gått bra!!

• Liffan

nu tar jag helg! fast datorn åker med hem - har inte alls hunnit med vad jag borde...
    kram på er!

• Liffan

godkväll!

Värblomman: välkommen till oss! det är flera här  som inte kommer igång innan sommaren så du behöver inte var ensam... ang din fråga om att berätta så har jag varit rätt öppen, min chef och några kollegor vet om och i princip alla vänner. jag tycker att det är skönt att folk vet om att vi försöker och i princip alla ä enormt stöttande. berätta gärna mer om er historia och skriv gärna in dig i vår medlemslista som finns länkad i trådstarten.

Finiz: nu är du ruvare!! grattis till bra utdelning och vad skönt att det inte gjorde ont!

Sereena: trist att det inte fungerade den här gången!! men det kommer att fungera någon gång!! svårt det där med stimulerat eller ostimulerat... man vill ju ha så bra förutsättningar som möjligt till sina ägg. men egentligen så gissar jag att det kanske inte spelar så stor roll så länge ägglossningen kommer igång. vi håller tummarna att den kommer igång helt enkelt!

Macpau: hoppas att du har en bra dag och kväll

Hoppas att ni alla har en trevlig lördagkväll!

Kram

• Liffan

hej i tråden!

har haft en skön söndag med tidningsläsande och cykelutflykt och arbetat på ÄL-perioden. så en mycket trevlig dag! ikväll blir det midadg med några vänner.

hoppas att våra sprayare och sprutare mår bra och att ni alla har en bra dag!

• Liffan

hoppas att det har gått bra för våra löperskor Tarda och Macpau!

Vad skönt att höra att era biverkningar inte har varit så farliga! (eller läser jag bara det jag vill läsa??)

Vitsippa: duktig du är som klarade sprutskolan så bra!!

jag vill också ha poledancing på min möhippa! *kom ihåg att droppa till vänner*

men vad är det är för iskallt väder?? nästa måndag ska vi ju inta uteserveringar för bitch, whine, wine and dine... inte OK!!

kram på er!

• Liffan

Tarda: låter inte alls kul det där! ta hand om dig!! och ta det lugnt - men du kanske inte har så mycket val om du är invalidiserad...

Macpau: pole-dancing under en kyrka?? såg iförsig ett inslag på rapport igår om att man försökte hitta fler användningsområden för kyrkorna. det kanske helt enkelt är i linje med det... jag känner igen det där med blåmärken från pole dancing, jag skulle göra någon snygg skruv stången på Lounge (?) någon gång för många år sedan och ramlade helt sonika ner. inte alls sexigt och mina knän var oigenkänliga sen...

Finiz: RD3?? jag tryckte ju på fast forward-knappen härom dagen men det verkar alltså inte ha fungerat...

• Liffan

godkväll i tråden!

hoppas folk mår bra!

har klippt mig idag. ser ut som hon i pulp fiction. vänjer mig säkert men det känns lite konstigt med mörkt, mörkt hår, kort lugg och kort page. men jag tänker att jag ser fierce ut vilket jag gillar...

Svar på tråden Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?