Jonna1982 skrev 2010-04-06 11:53:13 följande:
Jag har en fråga; hur ser det ut om äp / "insättningsdatum" skulle krocka med en helgdag? kan de styra allt detta och skjuta på allt sånt till nästkommande vardag? Lite nyfiken... Hej! Vi gjorde insättningen på en söndag. Man får gå upp och ringa på en dörrklocka. Och ja, var på sahlgrenska Lycka till allihop!
Tack så jättemycket för detta inlägg!
Känns skönt att veta att allt rullar på...även på SU.
Liffan- visst ska det bli jätteroligt att ses!! Hör av mig imorgon vad jag ikommer att ha på mig...kanske inte så svårt annars, 5 vilsna tjejer utanför 7-11
MaMaS skrev 2010-04-06 10:41:01 följande:
Macpau: Tack söta du Ja, det blev nog lite mycket på en gång och just nu behövs så lite för att jag ska bryta ihop. Stabil...nä inte direkt Skönt att mensen är borta snart, då kan man börja blicka framåt igen. Konstig man är egentligen, man är ledsen när mensen kommer, men aldrig att man ger upp när väl äl är. Du ska ju snart till SU på första möte om jag inte minns fel - kul! Eller kul och kul, men det händer nåt på rätt väg iallafall (du förstår hur jag menar). Så snart kanske du är igång med spray, äggplock och allt det fick jag också utbrott på igår, att jag inte vill gå igenom ivf och arg för att just JAG inte kan bli gravid på normalt sätt. Jag är verkligen livrädd för äggplock, är det bara jag som är det?
Du är absolut inte ensam! Jag GRÅTER när läkaren bara nämner spruta. En gång (för rätt länge sen, till mitt ynkliga försvar) så fick jag stolpiller med lugnande hos tandläkaren som jag fick stoppa upp, så jag skulle lugna ner mig...Ni kan bara tänka er hur det kommer att gå för mig
Jag bara förnekar in i det sista vad de ska göra. Vägrar tänka på det, men tyvärr har det där Youtube klippet etsat fast sig på mina hornhinnor *ryser*. Rekommenderas inte!!
Så visst är jag bitter som f*n att det inte "bara funkar"