Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?
Hej tjejer,
tror bestämt att jag "lovade" att hålla mig borta under vardagarna men här sitter jag och kan inte somna...
Dizzy: ... ge det några dagar, läs igenom planen typ 100ggr och inorera den sedan tills det är en vecka kvar tills det är något du måste göra. För mig funkar det... *ler* Har landat i vardagen igen och insett att just nu kan jag bara vänta på att mensen kommer och DÄREFTER ta nästa steg ... gå till apoteket... hörde att det är mycket man skall hämta, vi blev rekomenderade att ta bil och förbereda en hylla i kylskåpet...?!?!?! *fniss*
Jag är glad att jag har jobb så att det räcker och blir över för jag har inte många chanset att tänka eller känna efter :)
I morgon börjar jag jobba 07:00 och skulle slutat 15:15 men föreningen jag arbetar för har årsmöte på kvällen sååå... tja ... sist kom jag därifrån ca 23,30.... och då skall jag få färdtänsten att fungera så att jag kommer från Partille till Frölunda .... alltid lika spännande *fniss* ... håller tummarna för at jag skall kunnna lita på min lilla underbara mamma som skall på samma möte.... hon är säkert sugen på att köra 7 mil extra för att jag skall komma hem.... eller inte... det finns ju tonåringar hemma att vaka över...
... var vi lika opåräkneliga när vi var 14-17 år???? Mina småsyskon verkar slå alla gränser!!!
Hörrni.... när var fika träffen egentligen ... känner att jag GÄRNA hade velat vara med... om det är okay....
Får jag komma med en fråga, det handlar om ren nyfikenhet!!!!!!!!!!!!
Ni som jobbar, vad jobbar ni med?
Ni som inte jobbar, vad vill ni jobba med??
Svarar för mig själv för att få igång diskussionen *ler*
Jag jobbar 40% som administratör för en idrottsförening och 60% medd människor med socialt utanförskap (för att säga som det är så är det mest alkisar och pundare....)
Nä, jag MÅSTE verkligen sova *ler*
Ha en fin onsdag, vem vet... i morgon kanske jag har massa dötid och kan vara häroch skriva allmänt förvirrade in läggningar...
Natt-iNatt