Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?
Yes, snart fika! vi (jag) sa 17.30 så att Macpau skulle hinna med bröllopshåret. hoppas alla är med på det! *lite orolig*
tack tjejer för en trevlig kväll! nu är jag redo för sängen! kram
Godmorgon!
Vitsippa: subventionerade mediciner är en blessing!! bara två veckor kvar idag tills du sätter igång!
Försöker: Hoppas pergon går bra nu! jag tror att jag kanske har fått lite sömnstörningar av pergon den här gången. har, trots att jag varit sjukt trött, haft väldigt svårt att sova de senaste nätterna och vaknar vid minsta ljud. men jag ska inte klaga...
Macpau: Hoppas ni får en trevlig kväll! nedräkningar har börjat! fick förresten bekräftelse på adoptionsanmälan igår och det var FFIA som vi hade ställt oss i. jag var inte helt on top of that på vår date vill jag minnas. men insåg när man läste mer på medlemssidorna att det var en del länder som vi nog får svårt med så såhär i efterhand kanske jag ändå hade valt adoptionscentrum som har fler länder. men det är ju jättesvårt...
själv jobbar jag halvdag och sen ska jag hänga med mina föräldrar som kommer ner. trevligt!
har ni sett vilket väder det är ute! kan det bli annat än bra!
lycklig: tummarna hålls! lycka till idag!
Hej tjejer!
Nu har jag lämnat av mamma och pappa vid tåget efter en mysig helg! tyvärr fick min sambo min tokförkylning och jag har inte heller varit helt frisk. men vi får försöka få till ändå för nu är det återigen sags för ÄL.
Hoppas våra ruvare mår bra! och ni andra också såklart!
Kram
Godmorgon!
Nu är det måndag och jag har bestämt mig för att jag ska bli helt frisk den här veckan och att jag ska få mycket gjort på jobbet! sen blir det semester på fredag!
Vitsippa: fantastisk helg! det är sådana helger jag önskar vi hade trädgård...