Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?
MaMaS skrev 2010-03-17 10:19:34 följande:
Hello girls!! Idag är det en fantastisk dag Har precis kommit tillbaka från vul. Hon hittade 3-4 ägg som var större än alla andra och framför allt 1 som var störst som hon trodde var det som skulle släppa, troligtvis har jag äl på lör. HÄR SKA BAKAS BEBIS!!!! Sen ska jag dit ca 1 vecka efter äl och ta blodprov (det gjorde väl du också liffan) och se så jag verkligen haft äl. Så nu vet ni var jag håller hus de närmsta dagarna Liffan: Aha, så var det kanske. Han ville inte ha jobbet...så tänkte aldrig jag. Skulle verkligen gett honom jobbet då.hahhhaha Gud, vad jag blev sugen på sushi nu när du sa det Macpau. Får kanske bli snart Hur är det med er alla? Hoppas bra! Hur gick det idag Mia med insättning? Jag tänkte på dig när jag var där och undrade om du kanske var där samtidigt. Hoppas det gick bra!! Nu ska jag förbereda mig och läsa på lite inför min intervju imorgon. Kram kramMia, jag håller tummarna för att det går bra för dig idag!! *skickar stärkande tankar till dig och äggen*
Jag är lite trött idag av ingen anledning. har precis fikat och fick i mig fyra espresso så jag gissar att jag kommer att bli lite piggare snart. och så blev jag så upplivad av din energi Försöker!
tror faktiskt att jag ska ta mig lite sushi till lunch jag med!
Kram