• Rocktroll

Mammor i Borås

HemmaHosSofi skrev 2010-04-19 08:21:09 följande:
    Hehe nej det kanske inte är så kul att öppna med täcktet runt sig. Kaffet är slut, dags att ge sig ut!
    Jag ska också ge mig ut snart...men för shopping haha {#lang_emotions_sealed} känns som en "sån" dag.
    .:: Mamma till yrvädret Vilda 090425 ::.
  • Rocktroll
    HemmaHosSofi skrev 2010-04-19 19:12:59 följande:
    Blev ingen shopping för märkte att skattkammaren var stängd idag..dom har ju 50 % på katvig och en del pre spring så imorgon ska vi och handla ränder {#lang_emotions_sealed}
  • Rocktroll
    HemmaHosSofi skrev 2010-04-19 21:44:57 följande:
    Jag var där förra veckan och inhandlade en robotsuit till Love. Har inga "måste ha plagg" kvar, och dom printen jag kunnat tänkt mig hade hon tyvärr inte (finaste karusellhäst klänningen bl a) Hade hon stängt idag? Dessa öppettider skulle det vara vecka 16, mån 10-14, tis-tor 10-17, fre 10-18, lör 10-13.*Fiffilurar på om jag kan trycka ner min lillknubbis i ränderna* Dom är ju såå fina!
    Åh jag som läste fel var ju öppet :) men men...ska snart ner och fynda bor ju så nära så det är praktiskt. Jag har MASSOR av molo jag inte köpt för jag har haft fullt upp med andra kollektioner :P men jag hoppas Vilda ska få lite i present till veckan. Jag har inte ens köpt en enda av sommarklänningarna men det ska inhandlas snarast möjligt {#lang_emotions_sealed}
  • Rocktroll
    SJosefine skrev 2010-04-20 11:45:41 följande:
    Hej hej!Jag är kvar här. Har haft fullt upp bara + att jag inte känner för kristinebergs öf. Kanske kan ses på någon promenad eller solig plats någon dag?
    Jag är på :)
  • Rocktroll
    HemmaHosSofi skrev 2010-04-20 12:37:44 följande:
    Hittade du något kul? Velat här fram och tillbaka om jag orkar gå ner. Skall snart hämta dotten på fsk också, så får jag släpa med mig två vilket just nu känns tungt.
    Lite kul blev det :) köpte tights och body i katvigs rosaränder och en miniapple body. Hoppas bara dom passar för har inte testat på Vilda än. Vet inte hur dom är med att byta storlek på rean.

Så förresten att dina små fyller nästan samtidigt :) praktiskt med att ärva kläder efter årstid och så kan man ju ha ett enda stort kalas ^^
  • Rocktroll
    HemmaHosSofi skrev 2010-04-20 18:48:59 följande:
    Åh fiiint! Kommer säker passa tjejen perfekt Prova det imorgon eller jämför bara med en body som du redan har."Tyvärr" är dottern en smalfis och sonen är en liten klump Men ett kalas, ja det kommer det få bli med sådär 20 släktingar som skall fira.Båda barnen har somnat och jag kan äntligen dricka en hel kopp varmt kaffe.
    Åh skönt med barn som somnar så tidigt :) Vilda är inne i er period nu när hon ska vara uppe sent och ha sovmorgon...en riktig "kan själv" period så hon somnar nog inte förrän 21-22 tiden. Sambon är inte hemma förräns 21 tiden så då hinner han iaf säga god natt till henne. Var mindre kul när hon brukade somna kring 19 tiden då träffade han henne inte på flera dagar ibland :(

Kläderna passade superbra jag är sååå nöjd :) men hon fyller inte ens ut dom så smal är hon. Tänkte ha ränderna under meandis kalastunika på sitt kalas, kommer nog bli jättefint ihop.
  • Rocktroll
    ankilii skrev 2010-04-25 22:49:38 följande:
    Jag trodde att tråden hade dött ut så jag har inte vart inne, men nu har det kommit igång så smått ser jag. Jag kan presentera oss igen kanske, heter Annica o är 20 år, har en liten pojk, Elvin som är 1 år och två månader.  Vi har varit med på en träff som var väldigt trevlig, men sedan så missade vi de andra. Flyttade till Borås för ett år sen och har inte lärt känna några mammor här, det är lite trist. Hoppas vi kan ordna nåt nytt. :)
    Hej igen :) tycker förresten din son har såååå fint namn. Vi får väll styra upp en träff snart igen när det är några som inte vart med på någon träff, några som fallit bort och kommit till :)
  • Rocktroll

Jag och Vilda är öppna för det mesta, picnic eller öppa förskolan :) nästa vecka har vi inga planer alls än så länge men jag är usel på att planera med så om några bestämmer en tid är vi där :P

• Rocktroll

Jag och Vilda kanske kan gå på babyöppet även om hon är 1 år?

• Rocktroll
    HemmaHosSofi skrev 2010-04-29 18:54:45 följande:
    Åh vad mysigt med mammagrupp Vi träffas fortfarande i våran, och det är 2år sedan vi blev sammanförda Umgås ni också utanför?En månad hit eller dit, är väl bara att säga att hon fyller om en månad
    Ja hon är ganska liten så :P i såna fall kan jag och Vilda också komma på babyträffen {#lang_emotions_sealed}
Svar på tråden Mammor i Borås