Mammor i Borås
Visst är bollhav kul tog ett bra tag innan jag lyckades övertala killen om att det inte bara är ett evigt plockande av bollar utan även kul.
Neeej nu är jag boråsare och märker att ni stämt träff om 2 timmar jag håller på att tvätta och har inte haft internet på en vecka. Jäkla typiskt så om alla är trevliga och ska ses igen så ska jag inte missa det hoppas ni får det kul.
Hade ni kul på träffen? *nyfiken*
Jag och Vilda träffar er gärna i veckan och kul att man föreslog ÖF för jag har småkollat på om det finns några i närheten av oss. Kristineberg låg tydligen på gångavstånd iom att vi bor i druvefors. Om det blir babycafé eller inte spelar ingen roll för oss iom att Vilda blir 1 år nästa månad och leker nästan bättre med större barn
Fm (10?)-
Theres, Preface, Josefine, ankili, Rocktroll
Em (14?)-
Theres (dock först efter 15)
Preface, Josefine
Pruttiluskan
Rocktroll
Hej tjejer...får kanske ställa in gör klantarslet här slog tån i soffbordet igår och kanske bröt eller stukade den :P den är blå och jag haltar!!! Får se hur tån mår imorgon för jag vill jättegärna komma. Inte fattat till hundra vart det ligger men några nämnde ica maxi och jag bor ju jättenära så om jag har tur behöver jag inte halta så långt i såna fall haha.