Inlägg från: HemmaHosSofi |Visa alla inlägg
  • HemmaHosSofi

Mammor i Borås

Hejhej!

Bor också i Borås (nedanför Tullen ). Har en tjej som blir 2år den 19feb och hoppas dessutom få snusa bebis vilken dag som helst nu.

Har också varit en hel del på familjecentralen, men jag kan också varmt tipsa om byttorps öppet kyrkis. Jättemysigt där uppe!

Joline 080219 ♥ Mini bf 100215 hemmahossofi.blogspot.com/
  • HemmaHosSofi

Tack Rocktroll! Här var det sambon som fick bearbeta mig Fast eftersom han föddes på alla-{#lang_emotions_heart}-dag så gav jag med mig till slut, och nu ångar jag det såklart inte

Inte en enda boråsare online här ikväll? Tänkte ta mig bort till öppna på norrby nästa (inte den som kommer nu) vecka. Någon som går där?

Joline 080219 ♥ Love 100214 hemmahossofi.blogspot.com/
  • HemmaHosSofi
    Rocktroll skrev 2010-04-18 19:15:12 följande:
    Det undrar jag med för hade gärna sett hur det är där men känns lite jobbigt om man inte känner en kotte.
    Jag tycker det är mysigt där, lagom stort. Brukade gå dit ibland med dottern.
    Fast jag tycker nog att öppet kyrkis är snäppet bättre på byttorp.
  • HemmaHosSofi
    Rocktroll skrev 2010-04-18 19:52:12 följande:
    Låter bra :) när jag bodde i Göteborg gick vi alltid på något liknande det i norrby så man saknar den mys stämningen lite.Söt din flicka var i poetry klänningen i  danskbildtråden förresten
    Ja det förstår jag. Vart bor ni nu?
    Tack Är lite av en sucker för dk kläder.
  • HemmaHosSofi
    Rocktroll skrev 2010-04-18 20:16:27 följande:
     här använder vi mycket danska märken med, delvis för att det passar allra bäst på min smalis och är sååå snygga.nu bor vi i/på (vet inte hur man säger ) druvefors så har hittils varit på kristineberg men tycker inte att det är så mysigt där...ganska opersonligt.
    Har också en smalis och håller med om att dom sitter bra på. Min lilltjockis får nöja sig med moloränder nu dom är breeda
    Tycker absolut du skall testa kyrkis på byttorp, där är det mysigt. Tror även Caroli har kyrkis, men där har jag aldrig varit.
  • HemmaHosSofi
    marie björkefjord skrev 2010-04-18 21:46:12 följande:
    Hemmahossofi Hej :) Jag på göta i borås vart bor du ?ok, har du varit där på öppna förskolan någon gång? Jag har inte varit där ännu. Rocktroll hejsan oki :) .. jag föjer gärna med :) hur gammal är ditt barn?känns kul att träffa lite som har barn i samma ålder men även yngreoch äldre :)Är ni många som träffas??
    Jag bor vid Ramnasjön. Nej har inte varit där, då byttorp ligger närmare så det har blev naturligt att vara där. Skall väl snart ut och roa lillkillen på babysång Han får bli lite stabilare i nacken först bara.
  • HemmaHosSofi
    marie björkefjord skrev 2010-04-18 22:04:19 följande:
    åh vad mysigt att bo där, jag brukar prominera ditt bort och gå några varv så fint :)såg att du nästa nyss fått en liten kille grattis :) han var jätte söt. babysång låter kul :). Har nyss börjat med babysim men lillan har varit sjuk sådet har  bara blivit en gång men det var roligt, har också funderat på babysång .
    Ja det börjar bli fint här borta nu när våren är påväg Plockade vitsippor med dottern igår. Tack, ja för dryga 2mån tittade en liten lillebror ut.
    Mysigt med babysim, gick aldrig på det med dottern då hon hade/har en hel del eksem, och det verkar tyvärr som lillkillen också kommer få det. Så bad så sällan som möjligt gäller här tyvärr.
  • HemmaHosSofi

Absolut räknas det!
    Härligt att se fler som är morgonpigga. Vi var uppe kl06 idag, så dottern sitter redo för fsk och mamma har fått på sig träningkläderna och skall ut på powerwalk med när hon är lämnad. Ser ut att bli en jättefin dag! 

Svar på tråden Mammor i Borås