• Preface

Mammor i Borås

Hej!

Vi bor också i Borås och är i desperat behov av umgänge!
    Jag har en son på 6 månader som heter Edgar och hela vår lilla familj bor på Hedvigsborg :)

• Preface

Både 24e och 25e passar för min del.
    Café Viskan har ju en lite undanskymd del där jag brukar sitta och amma. Kan dock vara lite knepigt att få in barnvagnar, om man är många.

Vi har ganska gott om plats för vagnar hemma hos oss dock bor vi sjukt litet så det blir kanske knepigt ändå :)

• Preface

Knalleland funkar för min del med, men om det fortsätter att vara så här mycket snö får jag nog lämn vagnen hemma trots allt. Man kommer ingenstans på hedvigsborg utan terrängfordon ^^

• Preface

Ja då tar väl jag vid *harkla sig obekvämt* ;)

Jag heter Linnea, är 20 år, bor på hedvigsborg med min son Edgar på 6 månader och min blivande man (vi gifter oss den 31 juli :)
    Vi har ett antal kaniner som rusar runt i köket ifall det kan vara intressant att veta ^^

När min föräldraledighet är slut någon gång 2011, ska jag fortsätta jobba som fotograf.. Hm, jag gillar skandalösa spöktrådar på FL, att måla och allra klychigast: gå låååånga skogspromenader ^^

• Preface

Det går inte att byta till den sena tiden? ;)
    Jag antar att vi kommer att sitta där på fiket i vilket fall men man kan ju alltid kolla ^^ Edgar har nämligen kommit in i en mycket besvärlig sovperiod och ammar ca 3 gånger i timman på nätterna förutom från klockan 6 till klockan 9, 10 på morgonen då han sover som en sten. Skulle vara väldigt skönt att sova då!
    Men om ni andra bara kan vid tio så masar vi oss också iväg!!

• Preface

Nu ska vi se här, har inga glasögon så jag kan knappt läsa vad ni har skrivit innan...

Så jag gör så här istället!! Ni skriver vilken dag, tid och plats jag ska befinna mig på och så är jag där!! (ska bara leta upp glasögonen så jag kan se vad jag nu går med på ;)

• Preface

Vi blir nog vagnlösa, bär Edgar i ergon om jag inte kommer fram i snödrivorna :)
    Är det imorgon som gäller?

• Preface

Nu kommer jag också med ett återbud =/
    Lilleman har feber så vi får nog stanna hemma imorgon...

Vi får bestämma en ny dag?

• Preface

Blev det något idag? Var ni trevliga?

• Preface

Ja vi börjar friskna till så nu till veckan passar fint för oss =)

Svar på tråden Mammor i Borås