Min kompis pratar bara om sig själv..
Ja dom rubriken lyder.. jag har en vän som verkligen BARA pratar om sig själv hela tiden. Det går knappt att umgås med henne vissa dagar.. Hon pratar om sig själv, vad som hänt henne, vad hon har upplevt, relaterar alltid till sig själv, ja ni förstår nog.. Egentligen gillar jag henne väldigt mycket. Vissa dagar är hon inte alls jobbig, andra är hon hemsk.. Man kan inte prata med henne om någonting, kommer man till henne och frågar om råd för att man har varit med om något jobbigt får man inte mycket till svar.. typ "jaha okej.. va jobbigt" och sen börjar hon prata på om vad hon gjort under dagen eller liknande.. hon överröser alltid mig med HENNES problem men hon själv är som en mur, hon tar inte in någonting av vad jag säger.. så jobbigt :(
jag ställer alltid upp för henne och låter henne ventilera hos mig när hon har varit med om något jobbigt och hjälper henne men när det gälller mig så finns jag knappt..
hon pratar på om onödiga saker, berättelser hon varit med om helt utan poäng, ingenting hänger ihop... okej nu låter jag bitter men det är något med henne som inte riktigt stämmer..
vet inte hur jag ska säga detta till henne för det här börjar bli ohanterbart.. stör mig så j*vla mycket!!!