EPT (Extremely Pre Term/Extremt mycket för tidigt född) Tråd 17
.... men om nån har annan erfarenhet å hittat något bolag så dela gärna med er, för jag har ringt typ till alla känns det som....
.... men om nån har annan erfarenhet å hittat något bolag så dela gärna med er, för jag har ringt typ till alla känns det som....
Pellepellepelle: Vi har just trygghansa med olycksfallsförsäkring, men ingen sjukförsäkring ännu, får söka igen om 3 år när sonen är 5,5 år... surt.... å då är det såklart undantaget allt han redan dragit på sig då..... men så är det ju på alla försäkringar....
pellepellepelle: jag hoppas verkligen inte att de tänker flytt på måndag, de flyttade min son för tidigt, när han hade en infektion som inte var helt utläkt och den blossade upp ordentligt pga flytt å sådär så han var jättedålig ett bra tag.... håller tummarna för att de tänker om!!! En flytt är ju jobbig oavsett och tar mkt på krafterna för de små!!
jennyc. helt underbart fin tatuering!!!!
Livsglädjen: Grattis till graviditet, håller tummarna för att liten stannar lääänge därinne......
Skonkost å mkt att dricka. Gärna
Vätskeersättning om de kräks mkt. Låter som calici (vinterkräksjuka) med tanke på kaskadkräkningen.
God jul till er alla! I januari fyller sonen TRE!!! Fattar inte hur tiden kan gå så fort :) sänder en tanke till alla som kämpar på
Neonatalavd just nu! Stor kram