Inlägg från: Riskiflickan |Visa alla inlägg
  • Riskiflickan

EPT (Extremely Pre Term/Extremt mycket för tidigt född) Tråd 17

.... men om nån har annan erfarenhet å hittat något bolag så dela gärna med er, för jag har ringt typ till alla känns det som....

• Riskiflickan

Pellepellepelle: Vi har just trygghansa med olycksfallsförsäkring, men ingen sjukförsäkring ännu, får söka igen om 3 år när sonen är 5,5 år... surt.... å då är det såklart undantaget allt han redan dragit på sig då..... men så är det ju på alla försäkringar....

• Riskiflickan
    Pellepellepelle skrev 2010-08-05 15:55:32 följande:
    Operationen är klar och lyckad! Nu ska han "bara" friskna till.
    skönt att höra...
  • Riskiflickan
    Pre mamma skrev 2010-08-09 21:30:29 följande:
    Hejja hejja!!
    KOm ihåg att ni har sista ordet, vill ni inte flytta så kan ni vägra, önskar att någon hade informerat mig om det när de ville att vi skulle flytta från Östra första gången, för då ville inte jag flytta, det hade sparat oss en ambulanshelikoptertur.... Så flytta inte förrän du känner dig helt säker, det är dina pojkar och du känner dem bäst!!

Kramar
    tänk om det hade stämt... vi blev tvingade att flytta från östra till säs, inget självbestämmande där inte trots höga protester.....
  • Riskiflickan

pellepellepelle: jag hoppas verkligen inte att de tänker flytt på måndag, de flyttade min son för tidigt, när han hade en infektion som inte var helt utläkt och den blossade upp ordentligt pga flytt å sådär så han var jättedålig ett bra tag.... håller tummarna för att de tänker om!!! En flytt är ju jobbig oavsett och tar mkt på krafterna för de små!!

• Riskiflickan
    PennyJenny skrev 2010-08-26 20:08:17 följande:
    KL 10.37 SÅG VÅRT MIRAKEL DAGENS LJUS Hjärta

EN UNDERBAR LITEN GOSSE PÅ 1645 GRAM OCH ÄNNU OKÄND LÄNGD TITTADE UT. HEEEELT FANTASTISK! VI MÅR BRA ALLA TRE OCH KAN INTE VARA LYCKLIGARE <3 TACK ALLA HÄRLIGA VÄNNER FÖR ERT STÖD UNDER VÅR JOBBIGA RESA. NU TAR EN NY RESA MED NYA MÅL VID :)
    Åh GRATTIS!!!!!
  • Riskiflickan

Livsglädjen: Grattis till graviditet, håller tummarna för att liten stannar lääänge därinne......

• Riskiflickan

Skonkost å mkt att dricka. Gärna
    Vätskeersättning om de kräks mkt. Låter som calici (vinterkräksjuka) med tanke på kaskadkräkningen.

• Riskiflickan

God jul till er alla! I januari fyller sonen TRE!!! Fattar inte hur tiden kan gå så fort :) sänder en tanke till alla som kämpar på
    Neonatalavd just nu! Stor kram

Svar på tråden EPT (Extremely Pre Term/Extremt mycket för tidigt född) Tråd 17