Inlägg från: Myran 08 |Visa alla inlägg
  • Myran 08

Hur många dagar har ni kvar till BF?

80 dagar kvar.

• Myran 08

70 dagar kvar... är glad att det är så många dagar då man ska hinna packa och flytta innan bebisen kommer. 

• Myran 08

65 dagar kvar, önskar nästan att h*n stannar någon dag extra så vi hinner komma ordning mer, vi flyttar när det är 23 dagar kvar. 

• Myran 08

58 dagar kvar... åh 35 dagar tills vi flyttar. Räknar nog mer ner tills vi flyttar för jag vill inte ha någon bebisen innan. 

• Myran 08

55 dagar kvar och dagarna bara försvinner, jag vill att tiden står still. Har för mycket att göra innan bebisen kommer. 

• Myran 08

Det var visst 50 dagar kvar idag...Nu blir det stranden och ligga i vattnet halva dagen. 

• Myran 08

39 dagar återstår innan bebisen kommer.... men om jag ska tro, så tror jag att bebisen kommer och 16 dagar (när vi flyttar). Det skulle vara vår otur. Lika mycket som när sonen kom så hade jag inte heller tid att föda barn då, vilket det slutade med att jag fick göra ändå. 

• Myran 08

35 dagar kvar... men skulle inte förvåna mig om h*n kommer om 12 dagar när vi flyttar.

• Myran 08

31 dagar kvar till BF, men ska jag gissa så kommer h*n om 8 dagar när vi håller på att flytta som bäst.

• Myran 08

27 långa och bra dagar. Flyttar om 3 dagar och hoppas på att att hinna göra ordning lite innan syskon kommer till världen. Men min otur så kommer den på lördag när vi flyttar. 

• Myran 08

15 dagar kvar, men h*n får gärna komma idag... vore en bra födelsedagspresent till pappa. Med mkt tryck och förvärkar så kanske det fungerar, vem vet. Man kan hålla tummarna. 

• Myran 08

9 dagar kvar och vattnet har gått. Imorgon blir det igångsättning om inget har hänt under natten. 

• Myran 08

Inga dagar kvar, fick en son i söndags 8 dagar före utsatt tid. 

Lycka till alla hoppas det går bra för er.  

Svar på tråden Hur många dagar har ni kvar till BF?