• sussey

Utredning september 2008 tråd 7

Äsch, risk och risk, blir det barn så blir det :) hoppas allt vad jag bara kan Myra, det är er tur nu!!

• sussey

Jag mår hyfsat bra tycker jag :) är just nu i en period bara då jag känner mig allmänt mest tjock och trött! Är i vecka 29 nu, det går snabbt!

Håller tummarna för dig Aqua och lycka till med vikten i sommar Myra!

• sussey

Då hoppas vi med allt vi har att det går av sig självt under sommaren :)

Ja Aqua, tiden rusar på denna gången! Samtidigt som jag bara vill att det ska bli augusti NU! Eller både och, en lång härlig sommar längtar jag också efter förstås ;) nu jobbar jag bara 2 1/2 v till!

• sussey

Jo det går framåt! Har gått hem från jobbet nu sen en vecka tillbaka på havandeskapspenning. Känns skönt! Är nu 6-7 veckor kvar, tiden rusar på och förberedelserna är i full gång här hemma.

• sussey

Nope, vet inte vad det blir! Var på tillväxtultraljud förra veckan men såg inget då heller! Spännande :) fast hade gärna vetat med. Spelar dock ingen som helst roll!

• sussey

Hoppas det tar sig snart Goklumpen! :( och ni andra såklart!

Här är det ca 5 veckor kvar nu. Går snabbt, men känns samtidigt länge då det börjar kännas lite jobbigt nu :)

• sussey

Stort grattis till er båda! Så glad för er skull, och håller tummarna myra, klart det ska gå bra!

Vi fick en liten tjej den 15:e augusti, så hon är 5 månader idag :)

• sussey

Låter definitivt som det är dem det beror på
    Myra! Tror inte ett missfall kan "vara på gång" så länge, utan blir det så blir det typ. Förstår dock att du är orolig efter allt ni gått igenom. Jag håller tummarna för er allt jag kan och är så glad att det äntligen blivit ngt i alla fall! Du måste skriva sen efter VUL!

• sussey

Förstår att det är fruktansvärt oroande! Jag håller tummen allt jag kan här!

• sussey

Men för f*n :( jag är så ledsen för er skull myra :( skickar alla kramar jag kan, trots att jag vet att det inte hjälper...

• sussey

Bra jobbat myra!! Och stort lycka till, igen!

Här är det bra, de växer som ogräs och tiden går alldeles för snabbt. Dags för mig att börja jobba snart... Ska jobba på barnavdelning över sommaren.

Hoppas allt är bra med er andra med!

• sussey

Håller tummarna! Grymt bra jobbat med vikten!

• sussey

Stort lycka till, håller tummarna allt jag kan!

• sussey

Stort grattis Aqua, som här då med två tjejer :) full fart snart, jag lovar! ;) här fyller stora tjejen 4 om några dagar, och lilla 1 om knappt en månad, förstår inte var tiden tar vägen...

Myra, det är verkligen din tur...

Svar på tråden Utredning september 2008 tråd 7