Utredning september 2008 tråd 7
Meja är nästan 9 månader nu, tiden går så FORT! Bara väntar på att hon ska börja stå/gå själv, känns inte så jättelångt borta. Full fart framår här hemma :P
Meja är nästan 9 månader nu, tiden går så FORT! Bara väntar på att hon ska börja stå/gå själv, känns inte så jättelångt borta. Full fart framår här hemma :P
...& Myra, ring tidigt så får du tid när de tycker. Eftersom det har varit som det har kanske du kan få ett VUL med för att se så allt är bra nu i början. Annars får du ju tid för inskrivning & hälsosamtal brukar man ha så tidigt som möjligt, tror jag hade i v 6
Jag var jättesvullen där i början, typ v 5-6. Haha såg jättegravid ut redan då, men sen la det ju sig. Har en bild i datorn tror jag, ska se om jag kan leta upp den sen:P
Jag var halvförstoppad under typ hela grav och ca 3 månader efter, uscha!
Jo jag gick ner mkt, men svullen var jag ändå :P Gick ner 7½ kg, började sen gå upp typ v 20 och gick upp 13 (=5½ kg upp sammanlagt)
Försökte få i mig lite linfrön & så, och mycket fibrer i grovt bröd, gröt, grönsaker m.m. Blir det jätteilla kan man ju få ngt av bm.
Myra- ja det är jättebra med linfrön, kan hälla i gröten eller fil/yoghurt då om du kan börja äta det sen igen.
Ååååååh aqua jag visste det :D GRATTISGRATTISGRATTIS!!!! :)
Jag personligen fick det inte, men har två bekanta som fick, och de har två friska pojkar nu :)
Myra - ja du kan se, men det är inte mkt som syns. Man ser en liten liten prick som pickar på (förhoppningsvis). Hoppas du får det, det lugnar ändå en hel del!
Jag mådde oxå illa tidigt, samma dag jag plussade, vilket var på BIM. Enligt ul-bf sen så var det redan typ v 3 :P