30+ som fick första barnet 2006 *4*
God Jul kära vänner, jag önskar er massor av glädje och återhämtning i Jul!
God Jul kära vänner, jag önskar er massor av glädje och återhämtning i Jul!
Säg den lycka som varar, 12 idag fick vi in uppsatsen och nu började lilla T kräkas.
Vi har ju bara julat några ynka saker, iom flytten. Vi har inte en matbit i julväg här hemma, inte heller någon gran eller nåt för vi skulle till Sthlm och fira med alla, familjen. Förlåt, ska inte tynga ner tråden så här i juletider. Jag är bara lite besviken. Lite trött efter en jobbig höst. Vi löser det såklart om vi blir kvar hemma i jul.
Tack Assar, vi håller tummarna vi med. Men åka imorgon blir det inte som det egentligen var tänkt. Har ingen smittats så kanske vi kan åka på julafton iaf :)
God jul!
Vi trodde vi skulle komma iväg men inatt blev storan magsjuk. Jahapp, blir en udda jul utan gran, utan mat och utan familjen. Nu ska vi improvisera jul!
Nu är vi hemma efter en sen tur till mamma i Sthlm :)
Julen blev inte som vi hade tänkt men jul blev det ändå !
Assar, hoppas du har det bra hos svärisarna. :)
Pyttis, åh en dag i backen! Så gott :)
Drutten, hoppas du haft sköna dagar nu :)
Malinkat, heh, mår ni bra?
Hej, jag håller mig uppdaterad om er men det är lite mycket nu. Packar själv, tar hand om barn, marktjänst och skola. Vårt hus försöker vi få ner tapeterna i snabbt då huset har en så stark "gammal doft" som är obeboelig.
Kram till er alla, är här i bakgrunden om det är ngt.
Siggan -
PW - absolut, tänkte du skulle få den efter vi försvarat den och rättat en sista gång, så du får den bästa versionen av den? :)
GH - jaaaa, det ska bli så skönt :)
PW - är du klar?? :)