Inlägg från: Gladhannapanna |Visa alla inlägg
  • Gladhannapanna

30+ som fick första barnet 2006 *4*

Vi4: Jag blev itne alls uttröttad utan bara intresserad! Vilka tuggtabletter ger du Edvin och var finns de att köpa? Ska köpa till barnen på studs, de äter inte så varierad kost direkt!

Om jag uppfattar dig rätt så kan även barn som fått ersättning  under en längre tidsperiod bli "smarta" för att de får rätt balans mellan fettsyrorna?

Mina barn fick inte ersättning så länge för vi bytte ut den mot välling och mat, men om min teori stämmer så kan det vara bra att fortsätta med ltie ersättning under en längre period även sedan barnet börjat äta/dricka välling?

• Gladhannapanna

Malink: jag har faktiskt samma inställning till min pappa och hans drickande. Jag påpekar alltid när jag märker att han druckit och jag och maken dricker aldrig i deras sällskap, men jag har slutat lägga energi på det, det orkar jag inte!!!

• Gladhannapanna

Vi4: jobbigt att han är så sjuk! Håller tummarna för att det vänder nu!

Min syster körde med chips och cola när barnen var sjuka.

• Gladhannapanna

Juni: vad duktiga ni är!

Igår hade A en kompis här, de hade pillat sönder Lilla Gubben figuren vi gjort i pärlor tillsammans, jag blev jättearg och sa ifrån på skarpen. På kvällen bröt A ihop när hon insåg vad de hade gjort. Inte lätt att hantera, man vill ju inte bara släta över samtidigt som A sällan hittar på sådana dumheter när hon är själv....

• Gladhannapanna

Agnes har lärt sig cykla, när vi väl började träna på allvar så knäckte hon koden snabbt! Hon är så nöjd med sig själv och vi är superstolta såklart!

Svar på tråden 30+ som fick första barnet 2006 *4*