30+ som fick första barnet 2006 *4*
Vi 4 > Haha, ja.. antar att beroende på ämne så kommer den ta olika mycket tid. Jag hoppas bara att jag hinner vara redo till på fredag. Vill så gärna ha den gjord innan sommaren och få ha det lugnt och skönt i sommar på mammaledigheten med tjejerna.
Tyra har inte feber nu heller, skäller lite men jag hoppas på en bättre natt så jag inte behöver ställa in kalaset för Vilya imorgon. Tänkte nästan hysa ut Tyra och Sambon i värsta fall så V får ha sitt kalas. Alla 5 har tackat ja :)
Du, helt genialiskt tänkt med festen. Lägg energin på rätt saker Vin och vänner typ?! Så skötn att slippa allt stök och få va med på festen istället.
kaz > Åh, du.. det är inte konstigt att orken tar slut med en sån deadline! Vad du är duktig, hoppas ni får 5 bra veckor framöver Du får ta en spahelg när mannen kommer hem med lite egentid
assarP > Yey, vad skönt att han vågar vingla på egna ben allt mer och ang lönesamtalsplanen så gör du helt rätt tycker jag, jag hade gjort samma
Tack för grattisar till Vilya
...och sympatier till Tyra, vi hade tagit ett glas vin till maten, vilket vi inte gör ofta men såklart just denna kväll, så vi var inte så sugna på att åka in. Hon hade inte hostat eller nåt när jag hämta henne på dagis 14.00 så vi hade inte en aning vad som skulle komma. Jag vet inte hur lång tid det tar innan ett glas vin går ur kroppen men jag är inte så villig att 'testa' Jag glömde filma men tusen tack för påminnelsen. Jag får skicka sambon ikväll dock om det blir lika (jag har ju inget körkort).