Inlägg från: Gladhannapanna |Visa alla inlägg
  • Gladhannapanna

30+ som fick första barnet 2006 *4*

Milla: Kvällsarbetet handlar dels om att utbilda volontärer samt handleda dem. Utöver det handlar det om att finnas tillgänglig på telefon när volontärerna behöver prata efter ett uppdrag. Det innebär kortare dagar på dagtid så barnen kan nog ha samma schema som nu även om jag skulle jobba heltid vilket skulle kännas bra för ekonomin!

Vi köpte en britax Multitech för två år sedan som Agnes hade bakåtvänd först och nu framåtvänd. Hon sitter med stolens bälten idag men den "växer" med barnet och funkar som en bältesstol sedan. Vi kommer nog att köpa en bältesstol till henne snart och låta Julia ta multitechen för den är rymligare än acta duologic som hon sitter i idag.

• Gladhannapanna

Assar: vilken tjej!! Agnes gillar också att gå till frissan.

Vi4: missade ju att skriva och beklaga uteblivet plus, håller tummarna för att det blir ett plus nästa månad!!!

Juni: jag svarade igen i syskonyråden

• Gladhannapanna

Mandra: vilket tempo du kör!!! Gulle V som gjorde syrran glad igen!!!
    Vår Julia och din T har vissa gemensamma drag!!!

• Gladhannapanna

Tack för att ni verkligen bryr er!! Jag hade ett möte med min chef igår, hon sa att jag inte kan jobba med båda och då var valet lätt, jag stannar på mitt jättebraiga jobb!!!

Hoppas att febern försvinner lika snabbt
    Som den kom!

• Gladhannapanna

Åh Frk Kanin: så himla tråkiga nyheter även om jag naturligtvis hoppas att det ska bli bra!!!

Vi är i Branäs och vår försiktiga tjej åker skidor hela dagarna!!!

Jag vurpade i förmiddags med massor av blåmärken och en förmodad spricka i ett revben som resultat!

• Gladhannapanna

Assar: jag vurpade i längdspåret men vi åker mest utför.

Sara: à är också rädd för en pojke på förskolan, personalen sköter det jättebra tycker jag!

• Gladhannapanna

Sara: jag går inte till simhallen eller har kortärmat pga blåmärken och voltaren är min bästa vän, dvs jag har skitont!!!!

Frk kanin: jag hoppas verkligen att din kropp har rätt!

• Gladhannapanna

Hur gick det frk kanin????

Vi4: tycker att Kaz skrev mycket klokt! Hoppas att du snart känner att du har koll igen!

M73: härligt!

Svar på tråden 30+ som fick första barnet 2006 *4*