30+ som fick första barnet 2006 *4*
oj vad har de gjort med FL idag? blir inga radbrytningar eller nåt
oj vad har de gjort med FL idag? blir inga radbrytningar eller nåt
Ja ni har rätt och tack för pepp.Även jag vet hur man ska göra för att få god vård igentligen. Jag blev inte tagen på allvar förens jag drog på mig trasiga jeans, fett hår och osminkad gick till VC när jag var sjuk? det säger väl allt.
Jag skulle lyssnat på 1177 som tyckte vi skulle åka in när jag ringde häromkvällen och hörde henne flåsa/kruppa/bubbla i bakgrunden.
Nåja, Tyra åt just en halv rostad smörgås med lite smör och lite honung på. Vinst! kanske är det nu det vänder?
Vi4> tack , mer bra argument och tankar jag ska minnas till nästa gång för jag tror det har vänt :)
Hennes feber har sjunkigt till 38,7 utan nedsättning och andningen är bättre. lite trög på utandningen men inget att orda om i sammanhanget. Nästa gång blir det filmat och förevigat.
Jag har en hiskeligt huvudvärk efter dessa vaknätter och inatt kommer jag sova bättre. Sambon är utvisad till hennes säng och hon ligger här hos mig :)
Juni- ja, du såg nog ovan :)
Tack alla nästa gång åker vi in direkt med en film i näven dessutom i hopp om lite astmameficin till förkylningstillfällen :)
Tack alla fina :)
Jon vaknade 03.30 med hööög feber igen och hostan som river i halsen. Vaken till 05 och sen ville hon upp 06.30.
Godmorgon huvudvärk sa jag. ;)
Men nu känns hon pigg och äter en smörgås!
Sköterskan som ringde upp idag var betydligt trevligare och sa som ni, åk in nästa gång :)
Millan > åh , så tungt för dig. Jag önskar dig friska barn följt av hundratjugo goda nätter med massor av sömn.
AssarP> jag lurkade förbi på gravidtråden, puss och kram och krya på dig.
Här sitter jag och gnäller över vinterns första 'riktigt jobbiga förkylning' , bra att få lite perspektiv ibland.
assarP > Skönt att en del släppt, nu hoppas jag att förkylningen släpper fort också. Krya på dig !
Vi 4 > Glömde ju skriva krya på dig till dig också. Äter du blåbär till frukost? Boost till imunförsvaret :)
Är det någon annan än jag som föll för trädgårdapoteket på sveriges television? Så himla bra och mysigt program. Duktig kille och spännade dekokter ;)
juni07 > Så gjorde Vilya också några gånger, fick va hemma om hon ville. Men hon föredrog dagis.
Hej på er, jag är urlakad och tom i bollen!
Vi4 Kramar och Grattis!! Nu kommer det gå som på räls fram till disputationen. :)
Juni - hoppas du får svar på sjukhuset.
Assarp- du är så klok. Tycker din plan låter som ett måste. Håll hela vägen nu.
Malinkat- åh, snart går du utan smärtor. Vad duktiga och modiga små troll på kindegarden. :)
Kram på alla!
Juni - ja, jamen då löste det sig. Skönt :) fy för ruskväder. Vi har våraktigt i Örebro. Hur går det med magen?
Malinkat- ja det låter toppen och som att alla parter anpassar sig till det nya. Hoppas benet repar sig snart.
Själv har jag varit hos tandläkaren och lagat en tand som en bit ramlat av från. Dom passade på att ta bort amalgamlagningen så håll tummarna att den inte åkte ner i magen så jag blir dålig.
På dagis tog dom oss åt sidan och frågade om de fick kalla in specialpedagogen å Vs vägnar för hon är så i det blå. Dom sa att det gällde endast påklädning och avklädning. Jag hoppas att det är så och att hon inte mer är i det blå, för då skulle dom väl säga det?
Vi vet ju att det är så, med på och avklädning så kan man få nya redskap är det ju toppen.
Hon kan koncentrera sig för förra veckan så vägrade hon gå hem förena hon skrivit klart hela alfabets sången ( a- ö och alla meningar) mitt bland alla stojandes barn.
Men jo, vissa konsentrations eller ska jag kalla det fokuseringssvårigheter har hon när det är rörigt runt om. Fast som sagt, inte alltid?!