Inlägg från: Gladhannapanna |Visa alla inlägg
  • Gladhannapanna

30+ som fick första barnet 2006 *4*

Vi4: SÅ bra att du skrev det där mejlet!!!!
    Ang tjejen så verkar det lösa sig, om hon inte fattar ett puckat beslut i helgen som jag försökt avstyra!

Härligt att E försöker muntra upp sin kompis.

• Gladhannapanna

Assar: Oj, förstår att det varit jobbiga veckor!!! Men skönt att ni fick träffa en bra läkare till slut!

Agnes använder sina glasögon hela sin vakna tid, inga problem alls! KOmpisarna bryr sig inte längre, i början var de lite avundsjuka. Hon ser helt enkelt så himla risigt att hon verkligen behöver sina glasögon!

Vi hade en kompis till Agnes här igår, med lillebror och föräldrar, jättemysigt! Vi gjorde pizza och flickorna var överförtjusta över att få designa sina egna pizzor!

Mandra: Usch så läskigt!

Ela: Förstår hur du tänker, bra att du delade med dig!

• Gladhannapanna

Idag har jag och Agnes provat skridskorna på en sjö i närheten. Förra året byggde maken en ställning att hålla sig i, men det var mest bökigt så jag höll bak i overallen och rätt som det var kunde hon faktiskt hasa runt på egen hand! Visst trillade hon ibland men det gick absolut över förväntan!

• Gladhannapanna

Vi4: Så jobbigt att ha det så struligt med avhandlingen! Så klart att du vill ha detta avklarat! FÖrstår absolut att du bryter ihop, vem hade inte gjort det?

• Gladhannapanna

Trist Malin!
    Jag var och tränade lite i gymet igår, det var jättetungt och gjorde ont i hela kroppen. Idag går jag som en märla för ryggen har spårat ur helt och hållet. Hoppas att det släpper för så här kan jag inte ha det!

• Gladhannapanna

Vi4: Det låter ju superbra att du får disputera i juni!
    Vi känner inte heller så många irl. Men både jag och maken har ju högskoleexamen, han är civing inom lantmäteri och jag är socionom.

• Gladhannapanna

Malin: Tackar som frågar. Helt kasst! Ligger hemma och väntar på en läkartid. Varvar med lite övningar jag fick via telefon av en sjukgymnast för att öka rörligheten,. Barnen är på förskolan och maken får hämta dem lite senare än jag brukar för det går inte att ha dem hemma just nu!

Svar på tråden 30+ som fick första barnet 2006 *4*