Mandra - Nej, jag förstod faktiskt inte det där med ettrigt tecken, men tänkte att det var något dialektalt som jag inte begrep mig på. Misskunden lyckades jag klura ut, däremot.
Så skönt att hon mår bättre nu, det är ju den enda fördelen med magsjuka, att det vänder rätt så fort iaf.
Vi4 - Så skönt att forskningsledaren ville läsa, det var ju väldigt bra!
kaz - Vad bra! Det här med tid är ju väldigt svårt när man är liten.
Pyttis - Det låter ju super, visst är det härligt att våren äntligen är här nu! Som man har längtat efter det, denna långa vinter.
Här är det sorterat och undanplockat och röjt, må ni tro! Jag är helt lyrisk. Egentligen vill jag bara ha luftigt och öppna ytor, men på något vänster samlas det grejer överallt ändå. Nu har vi stuvat undan flera lådor med saker på kattvinden och jag är så lycklig. Imorgon som sagt så får vi dessutom fönstren putsade och huset fejat, vilken härlig start på våren.
Nu har vi lagt av med jobbandet för idag, dags att vila fogarna efter en sådan här dag (AJ!). Vi har laddat upp med hyrfilm, godis och glass och ser fram emot en lugn kväll i soffan. Imorgon när städgänget är här åker vi in till stan och fixar lite som behöver inhandlas mm,, och passar nog på att äta gott på restaurang också. Förstår att ni är avis på min present!