30+ som fick första barnet 2006 *4*
Juni, ja så säger man ju! Det där med svenskan....
Assar, vad härligt med föräldrar och svärisar som inte vill annat än att hjälpa! Våra är också riktigt bra, enda felet är att de bor för långt bort.....
Milla - vi är inte heller så julpyntiga, men har hittat landet lagom. Barnens rum pyntas efter barnens behag, i övrigt handrar det mest om ljus för vår del. Juligare ljus, många ljus :)
Men fy vad läskigt med magen, stackars liten! Låter lite som när jag har mina (förmodade) gallstensattacker..... men då sjunker min temperatur till typ 35 grader, och jag är också totalt slut efter. Men det måste ju vara på tok för tidigt för sånt?? Tycker att det var lång tid med två veckor..... hoppas att det inte förvärras, jobbigt att gå och oroa sig och jobbigt för honom att ha ont. Kram till er.
Men HÄRLIGT med två sovnätter!
Vi 4, håller tummarna för att de växer så det knakar!
Här var det spänning i luften i morse - vi har adventspåsar här istället för kalender, dvs en påse som hänger vid barnens sängar. Vissa morgnar är den tom andra är det något i.... i morse vaknade Alfred vid 5 och sa att han inte kunde få ner påsen Han somnade faktiskt dock snällt om när jag sa att det var lite för tidigt Sen upptäckte vi att det stod något utanför dörren - vår granne brukar lämna godis och annat vid högtider - denna gång hade han dock slagit på stort. En Playmobilkalender var till barnen.....! Så nu blir det visst paket varje dag Min pedagogiska idé med att kunna acceptera att det inte finns varje dag gick lite om intet, men vad sjutton. Snällt av grannen!