30+ som fick första barnet 2006 *4*
asap, härligt det låter med ert Åland, men förstår att du kommer att längta ihjäl dig Jag har heller inte varit borta mer från E än ett knappt dygn. Jo det är så att FK inte godkänner att jag är sjukskriven mer än 25 % from nu och from november (då det gått ett år sedan jag blev sjukskriven först, var då på 25%) så måste jag gå upp på100%. Jag kommer aldrig att orka jobba 100% och vill det inte heller så då tar jag föräldradagar.
Drutten, jo det blir lite som ett kall, och forskningen är ännu värre faktiskt, så vi får se om jag ska försöka hitta på något annat. Det känns lite jobbigt att byta jobb när jag inte är på topp direkt. Känner mig fortfarande väldigt lätt uttröttbar och blir väldigt lätt stressad. Och fördelen med detta jobb, och det är en stor fördel, är att jag ofta kan planera tiden ganska bra, alltså flexa. Det innebär att jag ofta kan lämna E lite senare och hämta tidigt (även om man då får jobba på kvällen eller helgen, men det behöver man ju liksom ändå). tack för din lyckönskning! Oj, v 35, då får ni ju snart träffa lillen Fast förstår att det känns tungt, och nu när dt blir varmare också, bra att du ska trappa av. .
M73, stort gattis även här! Så roligt med tre tjejer! Jag har ju två systrar som jag har så fin kontakt med