Milla: SÅ tråkigt att det blir så många återbud till kalaset! Jag hade inte tackat nej pga irritation, det skulle kunna leda till att man hamnar totalt på sandlådenivå och bara sårar varandra fram och tillbaka under lång tid. Svara du kanske nu, men gå inte om du inte vill!
Ego: Imorgon ska jag opereras för mitt framfall. Är inte så lite nervös!!! Har varit ensam hemma med barnen ikväll, det har gått jättebra, nästan inga konflikter alls. Ska ta decinficerande dusch ikväll och imorgon coh taxin kommer 06.25 imorgon bitti...
Var på fyraårskontroll med Agnes igår. Hon imponerade på sköterskan med sin noggrannhet när hon skrev sitt namn, flera gånger! HOn ritade också en fin gubbe och hoppade på ett ben. När vi kollade på kurvorna ser man att hon dippar på längden, beror förmodligen på astmamedicineringen men följs upp av barnläkare. Viktkurvan pekar uppåt så att hon nu är överviktig. Känns ju ganska trist, men vi får helt enkelt tänka oss för när det gäller fikande!
På synkontrollen visade det sig att hon ser bra på vänster öga men dåligt på höger så det blev en remiss till ögonmottagningen direkt. Min syster och två syskonbarn har ett speciellt ögonfel där man ser mycket sämre på ena ögat så jag blev inte så förvånad, men det känns naturligtvis trist!!!