• M73

30+ som fick första barnet 2006 *4*

Siggan: Surt med bilar som inte vill starta... det är ingen som bytt stereo eller instalerat nått annat som är felkopplat o står o tjuvdrar ström?
    Jag skall skotta fram min bil snart o se om vi kan ta oss till bvc i em.

• M73

H har fått andra svinsprutan nu o var jätteduktig.  T fick tremånadersvaccineringarna så det kan bli en kul kväll...
    Själv har jag skottat snö så jag känner av det i nacke, axlar o armar...

• M73

H fick reaktion av svinsprutan o kom in till vår säng varm som en liten kamin.. Inget dagis idag o två tjejer som vill sitta i knät hela dagen

• M73

Förresten, appropå bajs, brukar H ibland stolt rapportera att hon bajsat en bokstav... (Ett I eller S tex) Då gäller det att bli tillbörligt imponerad

• M73

Frk Kanin; hoppas spolningen går bra o att lilla h*n inte sölar med att slå rot o växa fint. Önskar så att man kunde smitta folk med barnbaciller. Min bästa vän o hennes man skall snart börja en ny omgång ivf o jag hoppas så att de skall lyckas.
    Nu har vi varit ute o lekt (o skottat) i över två timmar. T sov i sin vagn o H o jag har åkt pulka o lekt pirater på vårt snödrivepiratskepp... sen var jag blöt o kall om rumpan så jag mutade henne med varm choklad för att få komma in o värma mig.
    Får dåligt samvete att jag varit så dålig på att leka med H sedan T kom men förhoppningsvis kan det bli en vändpunkt nu när T är lite större o jag kan slappna av lite.
    Märkligt att man skall vara så mkt oroligare med tvåan? Är det för att man plötsligt begriper hur mkt som kan gå galet?
    Ang envis så är <h envisare än det mesta... jag o sambon med... OCH våra föräldrar OCH deras föräldrar... jag säger att vi får skylla oss själva när man bedrivit selektiv avel med tjurskallar i generationer Tyvärr blir hon rätt blyg emellan med så risken att hon blir överkörd är ju inte eliminerad men när hon inte vill något så MÄRKS det...

• M73

Frk Kanin; lite synd att det inte kunde få vara så enkelt så att de kunde säga att nu borde det ta sig finfint.. Men å andra sidan har vi här i tråden bestämt att det skall bli en kaninbebis så vad har läkaren att säga till om egentligen? *kram* (Kollar de TSH-världet i utredningen med? Jag ger mig sjutton på att mkt av våra problem med att få till tvåan beror på att jag slarvade med min medicinerin o därför hade taskiga världen på det)

H har varit på dagis idag, skönt för henne att iaf få en dag ihop med kompisarna o själv han jag koppla av lite medan T behagade sova.. Nu försöker H få T att gripa tag i sin tygleksak men T är måttligt intresserad... överhuvudtaget är H väldigt inne på att provleka alla Ts saker (o nu har hon övergått til att demonstrera för T hur man lyfter på huvudet i magläge o sedan sätter sig upp - jag tror coacningen måste nivåanpassas men det är rätt sött)

• M73

juni: googla på hypotyreos så hittar man de vanliga symptomen.

• M73

Oyra:stackarn! Hoppas han kryar på sig fort.

Två snoriga barn här... Sov dåligt för att jag försökt sitta o sova för att T skulle få undan det värsta o sedan kom H in i vår säng o låg o hostade... o nu har jag ont i halsen
    Tar det aldrig slut?

• M73

sommar o frisk familj låter bra! Det underbaraste är ju att T får så förtvivlat ont i magen av allt snor... Förutom magen har hon faktiskt varit på riktigt gott humör idag.
    Stekte plättar åt mig o H idag, precis vad som behövdes..

• M73

Pyttis; skönt att det är bättre idag!

Vi var ju med H på Ice Age 3 i sommras, hennes koncetration varade väl ungefär lika länge som popcornen men hon pratar fortfarande om filmen.. Sen har sambon och hon varit på "upp" med men den var nog för läskig o för lång egentligen. Hon gillar trailern till prinsessgrodan med så det är kul att höra att den verkar funka, får nog skicka iväg dem på far o dotteraktibvitet igen snart.

Svar på tråden 30+ som fick första barnet 2006 *4*