30+ som fick första barnet 2006 *4*
jag konstaterade igår att jag måste styrketräna, vi klippte fåren (i senaste laget, stackarna var varma) och jag rår bara på mina minifår, de stora orkar jag inte lyfta o sätta på ändan vilket behövs för att de ska hålla sig hjälpligt stilla... sambon gjorde mesta jobbet men jag har ändå rejäl träningsvärk i baken av alla ställen?
Skulle också vilja rida igen men tills det funkar med tid o råd får jag försöka skaffa mig lite kondition. Varje gång jag börjat rida efter ett uppehåll har jag varit tvungen att gå in i mitten o vila ett par gånger första passen.
H är hostig men på dagis o fullständigt exalterad inför födelsedagen som närmar sig.
T är hängig och hemma (igen) o jag undrar om det inte beror på att hon satt o käkade sand i sandlådan i påskhelgen. Trodde att hon slutat med sånt men nej då, hon passade på.
Har sökt fyra tjänster idag men hoppas ivrigt att jag ska ha fått napp innan dess, väntar ju på lite besked här men försöker hålla förväntningarna nere. Pissigt att inte ha jobb o pengar.