30+ som fick första barnet 2006 *4*
Många krya på-kramar till alla som behöver. Nu måste det vända för bla Assar och Mandra!
Intervjun idag gick bra - tror jag. Kom naturligtvis på en massa saker jag skulle ha formulerat annorlunda och som jag skulle ha frågat om, men, men. Jag vill verkligen jobba där. Inte livet ut, men deffinitivt under det dryga år det är frågan om. Jag sa till dem att om jag fick jobbet och det stod och föll på att jag kunde börja den första så skulle jag göra allt i min makt för att skaffa barnvakt de dagarna, men jag hoppas att den frågan inte ska vara avgörande. Är den det lär jag inte ens få frågan.
Måste ju berätta att jag var på gastroskopi i går morse också ! Inget jag vill göra om, men nu är det gjort iaf. Det tog ända tills igår kväll innan halsen och magen kändes som normalt igen. Allt såg bra ut, men läkaren tog en massa prover som de får svar å om ett par veckor. Däremot talade han om att halsbrännan jag har av och till kan bero på ett bråck jag har på magmunnen. Det är medicinerbart om jag vill det.
Nej, nu ska jag nog gå och väcka maken, som verkar ha somnat med Gabriel.