30+ som fick första barnet 2006 *4*
Pyttis, skönt att barnen var bättre och att de trivs så fint på dagis. Förstår att du blev ledsen över att kollegan inte tyckte att ni skulle komma.
Mandra, så kul att du trivs med utbildningen och det är heeelt nooomaaalt att man är förvirrad en bit in i lärandeprocessen, det är som ett stadie man verkar behöva gå igenom innan bitarna faller på plats Det verkar iaf vara så för väldigt många. Så oroa dig inte för det. *ler*
Milla, skönt att du fått bekräftelse på din kompetens och på att du är omtyckt av personal och barn! Stor kram till dig!
Assar, suck, sägesr som KAz att det var oerhört oprofessionellt att kommentera kollegornas kompetens på det sättet. Fast roligt förstås att du fick höra att du hade helt rätt profil!
MalinK, man måste inte allttid titta in jag tror iaf att vi i tråden har varit överens om att ibland blir det pauser för att livet utanför behöver ta mer plats, eller för att man helt enkelt har lust att låta det ta större plats
Kaz, Grattis till att tjänsten blev fast!!! Och du är verkligen beundransvärd som orkar med så mycket släktbesök och så länge i taget med. Inte konstigt att du är trött.
Ikväll har jag gjort iordning Albins grav, imorgon är det 3 år sedan vi förlorade honom. Nu är det iaf jättefint där, men det känns så sorgligt att han känns så långt borta. Jag kan inte riktigt frammana några minnen alls nu Kan nog vara lite skydd för det har verkligen varit mycket med flytten och jobbet och Edvin vaknar nu 10-20 (!) ggr per natt och jag får gå in varje gång.så att jag inte riktigt orkar känna något nu. Det är väl så livet kan vara ibland.