Inlägg från: Längtande Lina |Visa alla inlägg
  • Längtande Lina

30+ som fick första barnet 2006 *4*

Hej alla goa gamla 30+ are (dem som kommer ihåg mig) är så otroligt länge sedan jag var inne på FL, men denna tråden var ju kanon Vet dock inte hur jag ska hinna med så mycket FL i min vardag...men nu när jag är hemma och vabbar med dottern passar det ju perfek!!!

Jag "pratade" lite med Sirre och Kaz på FB och kom då på hur länge sedan det var jag var här....loggade in och hade då även fått ett meddelande från MillaC vilket gjorde mig glad...så då fick jag ju leta upp er alla

Hoppas det är bra med er alla...Här är allt bra....Milton har ju ganska nyligt fyllt 3 år (fyller ju i december) och Malva blir 1½ i februari!!! Tiden rinner iväg....

Mamma till Milton (061203) och Malva (080816)
  • Längtande Lina

Milla, vad går Gabriel på för dans *nyfiken*

• Längtande Lina

Mandra, kramar tillbaka milla, vad gulligt...skulle också vilja att Milton börjar dansa....kanske till hösten!!!

• Längtande Lina

*Vinkar glatt till alla så här på kvällskvisten*

• Längtande Lina

Måste bara få gnälla av mig lite...jag är så sjukt trött på att Vabba Mina barn har kommit in i en riktigt ond cirkel vad gäller sjukdomar!!! Först fick Malva magsjuka, sen kunde jag jobba 3 dagar, sen hade Malva feber i 6 dagar Hann sen jobba 1 dag innan Milton fick feber i 4 dagar... Och nu har jag varit hemma 2 dagar IGEN för Milton fick magsjuka i lördagsnatt Detta innebär att jag har vabbat 13 utav de senaste 17 arbetsdagarna!!! Hur kul känns det Så, nu har gnällt färdigt....hoppas på att det är sista VAB-dagen idag, på väldigt länge!!!! Kram till er alla!!! Ursäkta att jag inte kommenterar något, men jag läser allt och sörjer med vissa, gläds med vissa o imponeras över er alla...ni är så starka härliga kvinnor!!!!

Svar på tråden 30+ som fick första barnet 2006 *4*