Hon låter katterna slicka på matporslinet!
Haha, ja då ska du bara veta hur vi gör hemma... LOL
En gång fick mina hundar slicka ur våran kastrull som vi hade haft köttfärssås i till lunch, sen ställde jag upp den på diskbänken och till middag skulle min man (ovetandes om att dom har slickat ur kastrullen) laga middag och gör gryta i denna urslickade odiskade kastrull! Kommer ner efter en kvart då han är halvvägs in i matlagningen, och jag frågar om han har diskat ur kastrullen: "Nä" säger han då! "Nä för hundarna slickade ur den till till lunch" vi börjar skratta och sen: "Äh skitsamma" Så vi åt gryta a´la hundsaliv till middag... MMMMMM , smarrigt!!! :)
Och det är ofta som det blir, "en sked till mig, en sked till fido, en sked till mig, en sked till fido"... Och det kanske är därför man är så frisk som man är, har ALDRIG några förkylningar eller allergier, just därför att man utsätter sig för vissa bakterier... Det skulle jag kunna tro...
Finns tom en studie på att barn som är uppvuxna med pälsdjur klarar sig bättre undan allergier än barn som har levt utan!!!
Så tänk en gång till innan du ratar din kompis porslin!!! Och är du så jäkla känslig, ja ta med dig en egen tallrik nästa gång! ett tips bara! ;)