Inlägg från: Anonym (ÄCKELVARNING!!!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ÄCKELVARNING!!!)

Hon låter katterna slicka på matporslinet!

Haha, ja då ska du bara veta hur vi gör hemma... LOL

En gång fick mina hundar slicka ur våran kastrull som vi hade haft köttfärssås i till lunch, sen ställde jag upp den på diskbänken och till middag skulle min man (ovetandes om att dom har slickat ur kastrullen) laga middag och gör gryta i denna urslickade odiskade kastrull! Kommer ner efter en kvart då han är halvvägs in i matlagningen, och jag frågar om han har diskat ur kastrullen: "Nä" säger han då! "Nä för hundarna slickade ur den till till lunch" vi börjar skratta och sen: "Äh skitsamma" Så vi åt gryta a´la hundsaliv till middag... MMMMMM , smarrigt!!! :)

Och det är ofta som det blir, "en sked till mig, en sked till fido, en sked till mig, en sked till fido"... Och det kanske är därför man är så frisk som man är, har ALDRIG några förkylningar eller allergier, just därför att man utsätter sig för vissa bakterier... Det skulle jag kunna tro...
    Finns tom en studie på att barn som är uppvuxna med pälsdjur klarar sig bättre undan allergier än barn som har levt utan!!!

Så tänk en gång till innan du ratar din kompis porslin!!! Och är du så jäkla känslig, ja ta med dig en egen tallrik nästa gång! ett tips bara! ;)

Anonym (Skämtar du?!!!) skrev 2010-01-11 18:18:17 följande:
    Fast du vet ju aldrig vem som rört porslinet innan du köpte det i affären...
    Hurdå om jag får fråga??? Gör man inte porslin av upphettad sand??? Och hur många är det som har vidrört sanden då, om ja får fråga??? Och främlingar som kommer och hälsar på kan ju faktiskt andas på hennes tallrick, så jag vette sjutton om det går de heller....

Fan va skumt mitt inlägg vart här ovan:
    Kopierar in de här istället så det blir svart text...

Anonym (Skämtar du?!!!) skrev 2010-01-11 18:18:17 följande:
    Fast du vet ju aldrig vem som rört porslinet innan du köpte det i affären...
    Anonym (mmm) skrev 2010-01-11 18:20:05 följande:
    Jag ska börja tillverka eget porslin!

Hurdå om jag får fråga??? Gör man inte porslin av upphettad sand??? Och hur många är det som har vidrört sanden då, om ja får fråga??? Och främlingar som kommer och hälsar på kan ju faktiskt andas på hennes tallrick, så jag vette sjutton om det går de heller....

de gick åt pipan igen... orka!!!

Anonym (mmm) skrev 2010-01-11 18:31:29 följande:
    Men man får ju köpa sanden från något ställe där det inte funnits människor. Det finns stora områden på jorden, som ingen varit på. I Sahara, till exempel. Sen får man väl köpa en ny ugn, den vanliga ugnen funkar knappast.
    Ok, de kan funka!
    Men hur gör du med utandningsluften då??? Kom inte och säg att den inte rör tallriken för det gör den ju faktiskt!!!
    Anonym skrev 2010-01-11 18:36:49 följande:
    Har du aldrig haft oralsex? stackars djur som får äta på samma porslin som DIG
    HAHA!!

I lördags var vi på kalas och ja kom på min hund stå och slicka på smörgåstårtan och då sa min mormor åt mig att jag var tvungen att ta av just den biten där min hund hade slickat. Ja ba: "Åh neeeeej. skona mig" Sen vart jag tvingad ändå att ta just den biten. jag gick på toa och spydde den kvällen och hela natten, för det var så äckligt!!! 
    Anonym (mmm) skrev 2010-01-11 18:39:00 följande:
    Fast det blir ju ett ganska kort liv? Hur löser man syrefrågan?
    Och VEM sätter på masken??? VEM har gjort syrgasmasken???? Fyyy va äckligt!!!

Jag skriver precis vad jag vill... Punkt slut...

Hittills har jag inte skrivit något som är emot reglerna!

Fru U skrev 2010-01-11 19:27:12 följande:
    Det vet du egentligen inte eftersom det tar lång tid att moderera sajtenl - dvs om ett inlägg anmäls och fälls (tas bort) så är det en procedur som kan ta upp till ett dygn.Det lät så otroligt barnsligt, som en femåring som stampar i golvet "ja gör som ja vill"
    Ja du kanske är min mamma som fyar mig???

Jag vet precis vad jag har skrivit... och det är löjligt och tro att någonting sånt har kunnat blivit anmält!!!

Du får tycka vad du vill, och förhoppningsvis får jag tycka vad jag vill!!! End of discussion!!!

Orkar inte mer...
    Anonym (en äckelmagad) skrev 2010-01-11 19:31:51 följande:
    Men regler och regler... Om risken finns att du sårar någon så borde det väl finnas någon moralisk regel i alla som tar vid?? Det finns ju en plats för sarkastiska och okonstruktiva kommentarer och känsliga rummet känns inte som en sådan plats. Men jag kan ju ha missuppfattat det här med internet helt fel. Det är jävligt lätt att vara elak mot människor som man aldrig behöver möta öga mot öga.Men skitsamma, detta är OT.
    ja alla är vi olika, och tur är väl det...
Svar på tråden Hon låter katterna slicka på matporslinet!