Vi på CvL fortsättningen
Tack för alla grattis!! Kan knappt fatta det...vet inte om man vågar tro på att det verkligen kommer komma en bebis!! Men jag hoppas och ber för det!! Ska be för oss alla ikväll, så får vi hoppas att det funkar!!
Tack för alla grattis!! Kan knappt fatta det...vet inte om man vågar tro på att det verkligen kommer komma en bebis!! Men jag hoppas och ber för det!! Ska be för oss alla ikväll, så får vi hoppas att det funkar!!
Smassk - Hoppas att du är trött i kväll, så kanske du lite lättare får ro att sova!! Jag har börjat läsa till ögonen faller igen...det är bra för då tänker man på något helt annat!!
Jag är en väldig romantiker och kan se romantiskakomedier hur många gånger som hellst...gillar pirret i magen och därför läser jag också kopiösa mängder med Harlequin-böcker. Har två serier just nu...läkarserien och så passion...passion-versionen är rätt "snuskig", jag tycker det är en kvinlig typ av porr, nästan...fast de har väl en version som heter lust också och den kan jag tänka mig är ännu, mer...
Jag började läsa harlequin-böcker som singel, men har nu inte läst sådana på flera år, men nu när man har så mycket funderingar i huvudet så är de rätt bra och kanske är det inte så dumt med lyckokänslan jag får av dem...det kanske var det (och lite annat) som gav plus? En del provar ju akupungtur som avkoppling. Hi, hi...lång utläggning med nästan inget vettigt...kanske för att jag egentligen skulle ta fram sommarkläder och packa till en jobb-tripp till Malmö/Barsebäck!!
Kramizz på er alla!!
CurlyRed - Tack!!
Åh, ja, det låter härligt med semester i Italien!! Jag skulle vilja åka på semester...vart så sugen då vi i jobbet bilade ner till Malmö i veckan...där är nästan som centraleuropa!!
Det får bli sommarlov för dig då!! Hoppas på ett lyckat FET efter sommaren!!
Märtalina - Åh, vad roligt!! Ruva på!! Sköt att slippa hormonerna!! När har du TD?
Embla - Håller tummarna!!