• Marvin

Vi på CvL fortsättningen

Susie - Ha det bra på Mallis!! Vi var där på bröllopsresa för exact ett år sedan!! Fast vi besökte Calla Bona, det var superhärligt där!! NJUT!!

♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥
  • Marvin
    Piken skrev 2010-05-21 05:48:36 följande:
    Dahlia89: Inte ska äggen dö, jag tror på långtidsodling, det var vårt slutgiltiga utväg om det nu inte gick den "vanliga" ivf vägen. Visste inte att cvl gjorde långtidsodling, hade nämligen falun på tapeten för det. Lycka till med ET! Susie: Är i vecka 21+5 och magen växer och klädinköpskontot har vuxit med den. Nu när värmen kom så hade jag inget att ha på mig, fick återigen besöka hm för shortsinköp. Hoppas ni hittar en bra barnmorska som förstår er och kan erbjuda er det ni behöver för att känna er trygga. Marvin och Susie, nyköpingsbor? Jag bor ca 4 mil norröver nyköping, världen är liten  
    Ja, världen är rätt liten!!

Låter på sätt och kul med en mage som växer (av rätt anledning), men det är klart att det blir lite svårt att få kläderna att räcka om!!
  • Marvin
    Embla82 skrev 2010-05-20 22:07:59 följande:
    Curly, ha så skönt på semestern! italien låter inte helt fel Hoppas du får ringa linne därifrån och boka in ett fet! Men tjejer..jag är bara på ruvdag 6 och vågar knappt känna efter det dåliga är att jag börjar få finnar, det bra är att jag börjar bli hungrig oftar. Vi får se.. vill ju egentligen inte komma till testdag för blir det minus så blir det till att ta sommaruppehåll och det låter ju sååå tråkigt Och det är inge kul att behöva önska att sommaren ska gå snabbt för vinter har jag fått nog av så det räcker ett bra tag framöver.  kram till er alla 
    Det är bara att kämpa på med ruvningen!! kram
  • Marvin
    Hhoppas skrev 2010-05-21 09:06:07 följande:
    God morgon! Fick en känsla i morse av att det är kört. Den bara kom liksom. Vet att det bara är RD 8. Så egentligen allt för tidigt för att veta. Jag har väldigt bra koll på min tapp i alla olika stadier. Och när jag kände på den i morse så kändes det som att den gör sig redo för mens. Men allt kan ju hända med Progesteron o kroppen och alla symptom tyder ju på både PMS och graviditet. Nu är dte playdate med ISak bästa tjejkompis som gäller. Skönt att ha något annan att fokusera på. Ta hand om er alla!!
    Hoppas, hoppas att din känsla du hade i morse är fel!!

Bra att du har annat att fokusera på!!
  • Marvin
    Embla82 skrev 2010-05-21 20:43:47 följande:
    Smassk, ja det var många sprutdagar men ibland behövs det för att det ska bli toppägg!! Lycka till på äp på måndag då Härligt! Dahlia, det kommer gå jättebra och blir et imorgon. Ni kanske får ett gäng blastisar i frysen också om ni har tur!!  Susie, tack tjejen jag hoppas så att din känsla är rätt! Det vore grejer det   Marvin, testdag imorgon? Jag håller mina tummar hårt för att du ska få se ett plus imorgon!! stort lycka till Piken, redan vecka 22? herregud vad det går fort! vågar du lägga upp någon magbild här på fl? Jag älskar att spana in andras i brist på egen. Har du känt någon rörelse än?  Hhoppas, jag fick samma känsla idag på ruvardag 7, men det msåte vara för tidigt för att avgöra något. Vi har nog fortfarande goda chanser!!
    Tack Embla!!

Ja, det är nog svårt att kunna känna...med tanke på alla hormoner!!
  • Marvin
    {#lang_emotions_plus}

Behöver jag säga mer??

Jippi!!
  • Marvin

Tack anlo och Dahlia!!

• Marvin

anlo - Jag fick en liten blödning den 19/5 och började med puregon-sprutor den 22/5. Jag hade nog väntat till dag 2!!

Jag fattade som att om man ringer innan telefontiden och lämnar meddelande, då ringer de upp under telefontiden eller straxt efter, sedan kollar de nog inte telefonen mer idag...

Upplägget verkar väl variera, men om du vill kan du ju kolla i min profil och se om du kan jämföra. I Nyköping verkar det dock så att de vill ha sprutstart på onsdag och torsdag för att få första VUL på onsdagen eller torsdagen, dvs en vecka efter sprutstart. Så sa i alla fall BM i Nyköping till oss!!

• Marvin

Smassk - Lycka till på ÄP!!

• Marvin

Dahlia - Kul att långtidsodligen gick bra!!

Jag är så glad över mitt plus, men samtidigt vet man ju att det är ju ändå en osäker tid och så är det ju, man får väl göra den så bra som möjligt!! Lite orolig kommer jag vara ända till förlossningen och förmodligen även sedan...det är ju så mycket som kan hända i livet!! Och livet är inte rättvist!!

Dahlia, jag förstår din oro och det är bara att kämpa på...inte den enda som säger det gissar jag, men ändå!! Kram

Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen