Vi på CvL fortsättningen
Susie - Ha det bra på Mallis!! Vi var där på bröllopsresa för exact ett år sedan!! Fast vi besökte Calla Bona, det var superhärligt där!! NJUT!!
Susie - Ha det bra på Mallis!! Vi var där på bröllopsresa för exact ett år sedan!! Fast vi besökte Calla Bona, det var superhärligt där!! NJUT!!
Tack anlo och Dahlia!!
anlo - Jag fick en liten blödning den 19/5 och började med puregon-sprutor den 22/5. Jag hade nog väntat till dag 2!!
Jag fattade som att om man ringer innan telefontiden och lämnar meddelande, då ringer de upp under telefontiden eller straxt efter, sedan kollar de nog inte telefonen mer idag...
Upplägget verkar väl variera, men om du vill kan du ju kolla i min profil och se om du kan jämföra. I Nyköping verkar det dock så att de vill ha sprutstart på onsdag och torsdag för att få första VUL på onsdagen eller torsdagen, dvs en vecka efter sprutstart. Så sa i alla fall BM i Nyköping till oss!!
Smassk - Lycka till på ÄP!!
Dahlia - Kul att långtidsodligen gick bra!!
Jag är så glad över mitt plus, men samtidigt vet man ju att det är ju ändå en osäker tid och så är det ju, man får väl göra den så bra som möjligt!! Lite orolig kommer jag vara ända till förlossningen och förmodligen även sedan...det är ju så mycket som kan hända i livet!! Och livet är inte rättvist!!
Dahlia, jag förstår din oro och det är bara att kämpa på...inte den enda som säger det gissar jag, men ändå!! Kram