Inlägg från: myran6801 |Visa alla inlägg
  • myran6801

Vi på CvL fortsättningen

Susie: Åh vad spännande med VUL, lycka till!
    Märtalina: Håller tummarna!

Själv längtar jag just nu mest bara att få göra 3:e IVFn, men det dröjer ju!!!! Innan hoppas jag det blir en härlig sommar förstås! Vad mysigt för er som har plussat

kram på er alla, M

• myran6801
    anlo24 skrev 2010-06-03 12:02:58 följande:

Jag har nu gjort mitt ÄP nr 2. Gick bra. Ganske mycket molvärk efteråt men känns bättre nu. Fick med mig Citodon hem i fall att. Ska lägga mig under parasollet nu på altanen med en bra bok.

Vi fick ut 11 ägg denna gång. Känns pos. 9 st förra ggr. Ska ringa imorgon för att då status. ET på lö. Dr Bakos jobbar då. Vi har träffat han två ggr hittills så jag hoppas på tredje ggr gillt.

Ha det skönt i solen tjejer. Kramar

Grattis till fin skörd och hoppas du har det skönt under parasollet! Kram M
  • myran6801
    Dahlia79 skrev 2010-06-03 09:06:47 följande:
    Jag kan dela med mig av en liten hemlis nu

Började testa i måndags 4 dgr innan testdag. Första gången jag tjuvtestar på alla 8 test så jag förstår inte varför egentligen. Men jag har vart mer på spänn den här gången än innan allt hände med Elias.

Men ett plus har blivit starkare för var dag sen i måndag Imorgon är det den riktiga testdagen och jag hoppas på ett plus då med. Var ett fint plus imorse iaf!

Nu är delmål nr1 nått.

Jag är glad men jag är samtidigt så ledsen för jag är så rädd! Känns också som jag sviker Elias. Han skulle ju vara här och ist måste vi gå till hans grav.
    Dessutom kommer jag ha samma bf som Elias föddes och dog. Av alla årets 365 dagar så blev det den dagen. Behöver nog inte skriva att mina känslor åker berg-o-dal-bana just nu.
    www.dahliastar.blogg.se vill du ha lösen, säg till så får du det :)
    Stor kram och grattis till plusset! Förstår dina känslor men jag tror det finns en mening med allt och du ska se att lilla ängeln Elias är lycklig för er alla. Försök nu att njut av den glada nyheten! Varma hälsningar Myran
  • myran6801

Susie, jag har inte pratat med CvL än, tänkte att jag ska försöka ringa imorgon. Får se vad de säger om när jag ska börja spraya, kanske får jag spraya lite längre eftersom de har stängt till 5 augusti. Kollar just nu ÄL som borde komma vilken dag som helst. Förra månaden var så konstig, vet inte om jag hade ÄL alls eftersom mensen kom så tidigt. Vore skönt att veta att ÄL funkar och att mensen kommer i vanlig tid. Var på akupunktur i tisdags och dricker nu örtavkok (smakar blä). Hoppas det hjälper kroppen att komma i form och att äggkvaliteten blir bra. Har ju som du vet åldern emot mig då jag är 42, så jag har lite panik att tiden flyger iväg. Känner mig dock inte alls så gammal, har alltid varit lite barnslig av mig Glad Sköt om dig! kram M

• myran6801

Susie@ har just pratat med CvL och antagligen blir det så att jag får spraya lite längre när jag sätter igång i juli (du hade så rätt ). Men jag skall ringa vid nästa mens så att vi får stämma av ordentligt. De lovade också att skicka ett recept på levaxin då jag bara har några få tabletter kvar. Jag fick levaxin på Sophiahemmet trots att mina värden låg inom ramarna, men de skriver tydligen ut det om man ligger nära gränsen. När jag bytte klinik sa Dr Holte att det är inget man gör på CvL, men eftersom jag börjat ta det ville han inte ändra något.

Djurgårdsrutan@ Lycka till med flytten och jag ser fram emot att höra av dig här snart igen.

Önskar er alla en riktigt härlig fredag Solig
    kram Myran

• myran6801

anlo@ javisst blir det ET imorgon!!!! lycka till !!!!
    tjorven@ grattis till ruvningen!

hälsn Myran

• myran6801

Anlo, grattis till ruvstatus och till de tre eskimåerna!

Har haft en skön helg på landet i solskenet. Hoppas ni andra också njutit av solen som äntligen är här. Kramar M

Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen